פרשת דרעי

מחר: השר אריה דרעי ורעייתו ייחקרו בשנית

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ורעייתו יפה ייחקרו מחר בשנית במשרדי להב 433. בתוך כך, גורמי אכיפה צוטטו בערוץ 2 כשאמרו כי "דרעי כנראה מסובך, אבל לא כצעקתה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי ורעייתו יפה יגיעו מחר (שני) לחקירה נוספת במשרדי להב 433 בלוד. חוקרי המשטרה ורשות המיסים ישלימו את החקירה מהמפגש הקודם, ביום שני שעבר.

כמו בחקירה הקודמת, גם מחר ייחקרו בני הזוג דרעי בחדרים שונים והחוקרים יצליבו בין הגרסאות. במרכז החקירה: חשד לעבירות מס וכן עבירות שבוצעו לכאורה בעמותת 'מפעלות שמחה'.

בסוף השבוע דווח בחדשות 2 כי גורם אכיפה בכיר צוטט כאומר כי תיק החקירה נגד דרעי "בינוני עד חלש מאוד", אך בכל הקשור לתיק עבירות המס התיק "חזק מאוד עד סגור".

הפרשן אמנון אברמוביץ' דיווח כי גורמי אכיפה צוטטו כשאומרים: "דרעי כנראה מסובך, אבל לא כצעקתה" וכי העבירות המרכזיות הן שהוא רימה את רשויות המס והלבנת הון.

כזכור, לאחר חקירתו הראשונה בשבוע שעבר הודיעה המשטרה כי החשדות נגד דרעי הן: הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים, גניבה בידי מורשה, רישום כוזב ועבירות מס".

דרעי מסר לאחר החקירה כי "שיתפתי פעולה באופן מלא ועניתי על כל שאלות החוקרים. כמו שאמרתי, יש לי אמון במערכת אכיפת החוק ואני קורא לציבור להתאזר בסבלנות ולכבד את החקירה. אמשיך בעזרת השם במלוא הכוח והתנופה בעשיה הציבורית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר