רשמית: גוגל תשיק בקרוב חוסם פרסומות

לאחר השמועות, בענקית הטכנולוגיה 'גוגל' מאשרים כי בעוד כמה חודשים יושק חוסם פרסומות כחלק מדפדפן הכרום של גוגל ויחסום באופן אוטומטי פרסומות "מטרידות" (דיגיטל)

בני סלומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אחרי שדווח על המהלך כבר לפני כחודשיים, עכשיו זה גם עם גושפנקא רשמית. ענקית הטכנולוגיה גוגל אישרה רשמית כי בחודשים הקרובים, לקראת השנה הבאה למניינם, יושק תוסף רשמי חדש לדפדפן הכרום הפופולרי שיאפשר חסימת פרסומות שיוגדרו כמטרידות. התוסף כמובן לא יימנע פרסומות "הוגנות" דוגמת אלו שגוגל מקדמת.

הסיבה שהתוסף ממתין ולא נכנס לשימוש מיידי הוא לא העובדה שהוא אינו מוכן, אלא הצורך לתת למפרסמים להיערך כראוי ולהכין פרסומות קצרות יותר שיעמדו בסטנדרטים החדשים שגוגל מציבה כדי להיכנס לרשימה ה"לבנה" ולמנוע את הפגיעה שהיא חווה בפרסומיה בשל השימוש בחוסמי פרסומות שנפוצים כיום בשוק.

הקואליציה למען פרסומות טובות יותר (Coalition for Better Ads) כוללת מספר גופים גדולים במיוחד העוסקים בפרסום כמו גוגל, פייסבוק ווושינגטון פוסט שהחליטו יחד ליצור סטנדרט ברור לפרסומות "ידידותיות" לגולשים זאת כדי למנוע את החסימה האוטומטית שגולשים רבים החלו בשנים האחרונות.

פרסומות מטרידות מוגדרות ככאלה המריצות למשל סרטונים באופן אוטומטי, משתלטות על העמוד כולו או קופצות מעל או מתחת לתוכן.

התקווה של גוגל היא שאנשים לא יתקינו את חוסמי הפרסומות החיצוניים ויסתפקו בחוסם המובנה שיספק להם חווית גלישה טובה ונעימה יותר וישמור מאידך על ההכנסות של גוגל מפרסומות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר