המאבק בקיצוניים

פעיל בכיר במערך נגד התייצבות בחורי ישיבה לדיחוי - נעצר

המשטרה עצרה הבוקר את מ', פעיל בכיר במערך הקנאי נגד גיוס החרדים. בעבר שמו שורבב כקשור לתקיפת בכיר בצה"ל, והוא אף תועד מתדרך כיצד לפגוע בגדולי ישראל התומכים בקבלת דיחוי ופטור מצה"ל (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90)

במהלך שעות הבוקר (ראשון) עצרה משטרת ישראל את מ', פעיל ידוע נגד גיוס חרדים. שמו של מ' שורבב בעבר כמי שעמד מאחורי תקיפתו של ראש אכ"א מוטי אלמוז בסמוך לביתו בכפר תבור.

בנוסף, נודע מ' כפעיל למען ה"שמירה על הצניעות" ברחובות ירושלים ובעבר נטען כי איים על מוכרות בחנויות לבגדי נשים בעיר. מ' ידוע כמי שניצב באופן קבוע מול משרדי וועד הישיבות בירושלים במחאה על גיוס בני ישיבות לטענתו.

"כיכר השבת" חשף לפני כשבועיים הקלטה בה נשמע מ' מנחה פעיל נגד הגיוס כיצד לפגוע ולבייש את מרנן ראש ישיבת פונוביז הגר"ג אדלשטיין וראש ישיבת בריסק הגאון רבי אברהם יהושוע סולוביציק.

מזעזע: כך נשמע הפעיל הקיצוני כשהוא מתכנן לפגוע בגדולי ישראל. האזינו

מהמשטרה נמסר: "תושב ירושלים בן 40 נעצר לפני זמן קצר והובא לחקירה במשטרת ישראל בחשד להסתה לאלימות כנגד ראש אגף כוח אדם בצה"ל האלוף מוטי אלמוז. במשטרת ישראל מתנהלת חקירה שהחלה בעקבות חלוקה של פשקאווילים ובהם דברי נאצה והסתה לאלימות כנגד ר' אכ"א בצה"ל בגין גיוס חרדים לצה"ל. חלק מהפשקאווילים חולקו גם בסמוך לביתו בכפר תבור".

"בחקירה מקצועית ואינטנסיבית ולאחר קבלת אישור הפרקליטות לחקירה בגין הסתה לאלימות, נעצר החשוד בירושלים וצפויים מעצרים נוספים. במשטרה ציינו כי המסוכנות הרבה והמיידית הנשקפת מפרסומי הסתה לאלימות כנגד משרתי ציבור בכלל והמשרתים בצבא ההגנה לישראל בפרט היא חמורה, פוגעת בהליכים דמוקרטיים ועשויה להחליש את ידיהם של העוסקים במלאכה. משטרת ישראל נוקטת ותמשיך לפעול ביד קשה כנגד אלו הבוחרים להפיץ דברי הסתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר