מתקפה חריפה וחסרת תקדים

הרב הראשי נגד הרב דוד סתיו: "איזו שטחיות, גועל נפש"

הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו יוצא במתקפה חריפה מאוד נגד הרב דוד סתיו מ'צהר', שתקף את מהפכת הכשרות - לדברי הרב - מבלי שקרא אותה • "הוא מדבר בלי להבין, זה מחפיר" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ד לאו והרב סתיו (צילום: פלאש 90)

בלעדי: הרב הראשי לישראל ונשיא מועצת הרבנות הראשית הגאון רבי דוד לאו במתקפה חסרת תקדים על רב היישוב שוהם ויו"ר 'צהר' הרב דוד סתיו.

הרקע למתקפה: מהפכת הכשרות שמוביל הרב לאו, לאחר שהרב סתיו התראיין ותקף אותה ולדברי הגר"ד לאו המתקפה הגיע ללא שסתיו עבר על החומר והתוכנית שעליה עמל.

במהלך כנס סגור לרבני ערים בטבריה התבטא הרב לאו בחריפות ואמר: "הוא מדבר בלי שהוא קרא, בלי שהוא יודע, בלי שהוא מבין. אגב, הוא לא קרא, מכיוון שכבר בשורה הראשונה מופיע המשפט שהוא אמר להפך. עומד רב עיר ומדבר בשם רבנים רבים, איזו שטחיות, זה לא תורם להגברה של היהדות, זה לא מוסיף כבוד של יהדות".

תזכורת: זה מה שמרן הגר"ע יוסף אמר על דוד סתיו

"יש לך הערה?", הוסיף הרב הראשי, "בוא תבוא תגיד. תקרא קודם. תבוא לדבר. לבוא וקודם כל לפסול הכל, זה גועל נפש, זה מחפיר, מה אתה תוקף אם לא קראת? ואז הוא ממשיך לדבר, ואני שומע אותו, והוא מדבר בלי להבין על מה הוא מדבר. העיקר שישמעו את קולך? ככה להוסיף יהדות? תקרא, תלמד!".

בהמשך דבריו פנה הרב הראשי למשתתפי הכנס שלא להוציא את דבריו והתבטא באשר לרפורמת הכשרות שמובילה הרבנות ביוזמתו: "אני מבקש שזה יהיה בחדר הזה. זו הדרך היחידה שתשמר את הכשרות בצורה הממלכתית שלה. זו הדרך היחידה. זה יציל את הכשרות הממלכתית".

הרב דוד סתיו בחר שלא להגיב לדברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר