מגיב לחשדות

פוטין יורה: "איבדתם את הראש; ערימה של שטויות"

מעולם לא ניחן נשיא רוסיה בלשון מעודנת, אך החקירה המסועפת של הרשויות בארה"ב נגד הנשיא טראמפ לגבי החשדות למעורבות רוסית לטובתו בבחירות, הרגיזה אותו אמש במיוחד (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
פוטים בראיון (צילום מסך: מתוך יוטיוב)

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הכחיש אמש (שני) כי רוסיה התערבה בבחירות לנשיאות ארצות הברית. "נשיאים באים והולכים ואפילו מפלגות משתנות. רק הכיוון הפוליטי לא משתנה. זה לא יהיה הגיוני מצדנו להתערב", הוא אמר בראיון שהעניק ל-NBC.

פוטין אף תקף את ארצות הברית, ואמר למראיין: "תשים את האצבע שלך על כל נקודה במפה, ובכל מקום תשמע תלונות על כך שגורמים אמריקניים מתערבים בתהליכי בחירות פנימיים".

כזכור, ממשל טראמפ מיטלטל בחודשים האחרונים בעקבות חקירת הקשרים בין אנשי קמפיין הבחירות שלו בעת שהיה המועמד לנשיאות לבין רוסיה והשפעתה האסורה של זו על תוצאות הבחירות. ראש ה-FBI לשעבר, רוברט מולר, אף מונה על ידי משרד המשפטים האמריקני לתפקיד תובע מיוחד בחקירה רגישה זו.

פוטין מול המראיינת מייגן קלי מרשת NBC

בראיון אמש הודה נשיא רוסיה כי לרוסיה הייתה העדפה בבחירות, אך רק לגבי הכיוון הפוליטי שאליו הולכת ארה"ב. יחד עם זאת, הוא הכחיש לחלוטין כי קיימת מערכת יחסים מיוחדת בינו לבין הנשיא טראמפ. עוד הוא הכחיש כי יש לו מידע העלול לפגוע בטראמפ, ובתשובה לשאלה האם הוא מחזיק במידע כזה ענה: "זו ערמה של שטויות".

"הייתה תקופה שטראמפ היה מגיע למוסקבה. יש הרבה אמריקנים שבאים, אבל מעולם לא נפגשתי איתו. ש לנו נציגים ממאה חברות אמריקניות שבאים לכאן, אנו אוספים מידע שעלול לפגוע על כולם? כולכם איבדתם את הראש שם בארה"ב?", תקף פוטין.

כידוע, בצעד שנוי במחלוקת שעוד עלול לסכן את כסאו, הדיח טראמפ לפני כחודש את ראש ה-FBI ג'יימס קומי מתפקידו, זמן קצר לאחר שאמר בוועדת המשפט של הסנאט האמריקני כי הוא מתכנן לפתוח חקירה נוספת בדבר התערבות הרוסים בבחירות האמריקניות.

בעבר הגיב טראמפ יותר מפעם אחת לחשדות ואמר: "חקירה מקיפה תאשר את מה שאנו יודעים כבר - לא היה קשר בין אנשי לגורם זר. אני מצפה לכך שהעניין הזה ייגמר במהירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר