האם מצאה גופה

נער נדקר למוות בתוך ביתו; מצוד אחר אחיו החייל

בכפר יונה שבשרון הגיעה הצהריים אחת התושבות לביתה וגילתה את בנה כשהוא שרוע בתוך שלולית דם עם סימני אלימות קשים לגופו. אחיו, חייל מצטיין, חשוד במעשה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בני המשפחה מתפרצים בכאב (צילום: יאיר שגיא ושמיר אלבז, ynet. תמונה ראשית, אילוסטרציה: shutterstock)

נער נמצא היום (שני) כשהוא דקור בכל חלקי גופו בתוך ביתו שבכפר יונה, וללא רוח חיים. הערכת המשטרה כי הרקע הוא ככל הנראה סכסוך שפרץ בינו לבין אחיו, חייל מצטיין בסדיר, שנמלט מהזירה.

את גופת בן ה-18 שנמצאה עם עשרות דקירות בכל חלקי גופו, פגשה למרבה הזוועה אמו שהגיעה לביתם ללא כל ידיעה מוקדמת על המצפה לה בתוכו. בשלב זה, המשטרה עורכת מצוד אחר אחיו של הנער.

(צילום: יאיר שגיא, ynet)

אבי מלכה, חובש רפואת חירום במד"א, תיאר: "כשנכנסנו לבית ראינו נער כבן 16 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פצעי אלימות קשים בגופו. הוא היה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

ממד"א נמסר: סמוך לשעה 14:00 התקבל דיווח על פצוע מחוסר הכרה בבית בכפר יונה. חובשים ופארמדיקים שהגיעו למקום איתרו את הנער כשהוא ללא רוח חיים, ולאחר מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותו.

האח החשוד ברצח (צילום: דוברות המשטרה)

"ברחוב שרת בכפר יונה נמצא נער בביתו ללא רוח חיים, כוח משטרה במקום בודק את נסיבות המקרה", נמסר תחילה מדוברות משטרת מרחב שרון.

בהמשך פרסמה המשטרה פנייה לבקשת סיוע מהציבור לתפיסת האח החשוד ברצח: "משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר ארגאו אסרס בן 32 תושב כפר יונה. כל היודע פרטים אודות מקום הימצאו מתבקש להודיע למוקד 100".

(צילום: יאיר שגיא, ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר