רשת מתוחכמת

כך האינסטלטורים הפילו בפח עשרות אזרחים

החשודים לא הסתפקו בגבייה מוגזמת, ובחלק מהמקרים אף גנבו מבתי הלקוחות כסף מזומן, המחאות, כרטיסי אשראי ותכשיטים - ולשם כך הוציאו דיירים מבוגרים מביתם (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בתום חקירה ממושכת וסמויה , פשטה היום (שני) המשטרה על בתיהם של שישה אינסטלטורים, החשודים במעורבות בפרשת "עוקץ" של אזרחים רבים.

בחקירה עלה, כי החשודים נהגו להפיץ באזור המרכז וגוש דן מגנטים למתן שירותי אינסטלציה, עם מספרי טלפון שונים, כשהשיחות התנקזו כולן למקום אחד. כשהשרברבים הגיעו לבתי הלקוחות, הם ניצלו את גילם המבוגר, וגבו מהם אלפי שקלים על תיקונים של מה בכך.

החשודים לא הסתפקו בגבייה המוגזמת, ובחלק מהמקרים אף גנבו מבתי הלקוחות כסף מזומן, המחאות, כרטיסי אשראי ותכשיטים. הם אף המציאו תירוצים שונים כדי להוציא את הדיירים מהדירה כדי לבצע את זממם.

לאחרונה שכללו השרברבים את פעולתם, ונהגו להתקשר לתושבים תוך התחזות לנציגי תאגידי המים ולעתים לנציגי חברת החשמל. כך לדוגמה הם הודיעו על קלקול בצנרת או בארון החשמל והציעו את שירותיהם בפתרון הבעיה, מבלי שכלל עשו משהו.

העבירות המיוחסות לשרברבים: זיוף בנסיבות מחמירות, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, התפרצות לבתי מגורים וגנבה, הונאה בכרטיס חיוב, גניבה, עבירות מס ועושק על ידי הפקעת מחיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר