כמיטב המסורת

אפל השיקה את מערכת ההפעלה החדשה

באירוע מרשים בהשתתפות אלפי מריעים השיק מנכ"ל אפל, טים קוק, את מערכת ההפעלה החדשה של החברה לאייפון. זאת לצד אייפד חדש ורמקול ביתי משוכלל ומסקרן (טכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: אפל)

ענקית הטכנולוגיה "אפל" הציגה אמש בכנס המפתחים בסן חוזה את מערכת ההפעלה החדשה iOS 11, שדרוגים בסירי ומחשבי מאק חדשים. האירוע התחיל כמיטב המסורת אותה טיפח המנכ"ל המיתולוגי של החברה סטיב ג'ובס בסרטון דמיוני שבו מערכות המחשבים במשרדי אפל קורסות כתוצאה מפעולתו של עובד חדש ולא חכם במיוחד, וכתוצאה מכך למעשה העולם קורס.

מנכ"ל אפל, טים קוק, הציג את מערכת ההפעלה החדשה לאייפון, iOS 11, לקול תשואות מהקהל. המערכת מציגה חידושים בתחומים רבים, כמו מערכת ההודעות שמעתה תשמור עותק של ההודעות בענן של אפל וכאשר נעבור מכשיר, ההודעות יעברו איתנו למכשיר החדש.

גם מערכת התשלומים של אפל עודכנה ומעתה ניתן להעביר כסף מאדם לאדם כהודעת טקסט פשוטה עם זיהוי של טביעת האצבע.

אפליקציית המפות שודרגה משמעותית והיא תציג מעתה גם את החלקים הפנימיים של קניונים, שדות תעופה ואפילו נוכל לבדוק את המפה לפי קומות אם ישנן כאלו בקניון או בשדה התעופה.

מערכת ההפעלה החדשה תצליח לדחוס את התמונות שאנחנו מצלמים לנפחים קטנים יותר ובכך תחסוך לנו מקום על המכשיר.

בנוסף, מרכז השליטה ב iOS 11 הוא מעתה דף אחד הכולל את כל האפשרויות כמו פתיחה וסגירה של התקשורת האלחוטית, הגברה והנמכה של הווליום, הדלקת הפנס ועוד.

מערכת ההפעלה החדשה תטמיע פונקציות חדשות המבוססות על לימוד מכונה (Machine Learning) ושיאפשרו למפתחים להגיע לאופטימיזציה של ביצועים, אפליקציות ועוד.

מערכת ההפעלה החדשה גם משפרת את מערכת הבית החכם שאפל שולטת עליה, כך למשל ניתן מעתה לשתף רשימות שירים במספר רמקולים הפזורים ברחבי הבית, כל זאת בזכות טכנולוגיית Air Play 2 החדשה.

מערכת ההפעלה תהיה זמינה החל מהסתיו. למפתחים הבטיחו ראשי אפל שגרסת הבטא תהיה זמינה מהיום כדי שיוכלו להתאים ולבנות אפליקציות בעבורה.

מערכת הסירי גם זוכה לעדכון במערכת ההפעלה החדשה עם מראה מרוענן לתוצאות החיפוש שלה, מערכת תרגום חדשה שתתרגם בקול לאנגלית שפות כמו צרפתית, גרמנית, ואפילו סינית.

סירי תלמד טוב יותר את הדרכים שבהן אנחנו משתמשים במכשיר ותנסה לצפות את המהלך הבא שלנו. כמו לדוגמה, אם תופיע לך בהודעה השאלה "איפה אתה" היא תציע מיד בלחיצת כפתור אפשרות לשגר את המיקום שלנו.

אייפד בגודל חדש

בין היתר הכריזה אפל על אייפד פרו חדש בגודל נוח של 10.5 אינץ'. האייפד החדש מציע שוליים קטנים יותר שמאפשרים לו להיות באותו גודל של האייפד הקטן יותר עם מסך גדול יותר. למעשה, באייפד החדש השוליים קוזזו ב-40%.

גם המסך שופר באייפד החדש, עם קצב רענון של 120GHZ לעומת 60GHZ בדגמים הקודמים. גם המעבד שופר בדגם החדש ומעבד ה A10X יעניק לאייפד החדש ביצועים משופרים ב-30 אחוז מהדגמים הקודמים. האייפד החדש יציע את המצלמות שיש באייפון 7.

האייפד החדש בנפח של 64GB יעלה 649 דולר. ניתן יהיה להזמין אותם כבר היום והם יתחילו להישלח ללקוחות בארצות הברית כבר בשבוע הבא

הרמקול החדש של אפל

לקראת סיום ההכרזה, הציג טים קוק את הרמקול הביתי החדש של חברת אפל. ה-HomePod יגיע לקראת סוף השנה והוא נראה בצורת צינור המזכירה את מחשב המק פרו של החברה.

הרמקול בנוי בטכנולוגיה מתקדמת והוא מכיל וופר גדול במרכז ולא פחות משבעה טוויטרים בתחתיתו. הרמקול מונע על ידי מעבד A8 והוא מתוחכם מספיק כדי לזהות כמה מרחב יש בחדר שבו הוא נמצא ועל ידי כך להתאים את המוזיקה לחדר הספציפי.

הרמקול יודע להתחבר לרמקולים נוספים מסוגו ולהתאים את הניגון המשותף לחדר שבו הם נמצאים. הוא מצויד בשישה מיקרופונים וכמובן שהוא עובד בהתאמה עם העוזרת האישית סירי.

הרמקול יעלה 349 דולר בארה"ב, יגיע בשני צבעים - שחור ולבן - ויתחיל להימכר בחודש ספטמבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר