אפקט התמונה

מדוע ח"כים בש"ס חוששים לעמוד ליד אלי ישי?

חברי כנסת מתנועת ש"ס, כאלו שהיו ביחסים טובים עם היו"ר הקודם אלי ישי, חוששים לעמוד בימים אלו בחברתו מחשש שיצולמו והדבר יתפרש כתמיכה בחזרתו לתנועה (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי. ארכיון (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

אפקט התמונה: חברי כנסת מש"ס, כאלו שהיו ביחסים טובים עם היו"ר הקודם אלי ישי, חוששים לעמוד בימים אלו בחברתו מחשש שיצולמו והדבר יתפרש כתמיכה בחזרתו לתנועה.

בשבוע שעבר השתתף אלי ישי באירוע של הכולל שבנשיאות הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר, במשך מספר רגעים הוא התיישב לצד הרב יעקב כהן, בנו של נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן.

לא עבר זמן רב והתמונה של השניים התנוססה בכלי תקשורת כ'הוכחה' לכך שישנם מגעים להחזרת ישי לש"ס, וכי הרב יעקב כהן התרכך בכל הנושא של אלי ישי.

כזכור, שעות לאחר הפרסום, הוציא הרב כהן הבהרה חריגה שהכחישה את כל האייטם שפורסם בנושא ב'ישראל היום'.

אך לכותרת בעיתון והתמונה יש אפקט. ל"כיכר השבת" נודע כי בשבוע שעבר השתתף ישי באירוע נוסף, כשבשולחן הכבוד ישב גם חבר כנסת מש"ס, אחד שנחשב לבעל יחסים טובים עם ישי, האחרון ניגש ללחוץ את ידי הח"כ אך זה בתגובה לחץ את ידו בקרירות ונמנע מלפתח שיחה עם אלי ישי.

מאוחר יותר בשיחה עם "כיכר השבת" הוא הסביר כי חשש שאנשי ישי יצלמו אותו עם ישי כ"הוכחה" נוספת לכך שיש גורמים בכירים בתנועה ששוקלים את האפשרות של החזרת היו"ר הקודם לש"ס ואולי אף גרוע מכך - תומכים בזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר