הילולת הרשב"י במירון

גפני במתקפה: "הליכוד התרגלו שהם מחניפים וזה בסדר" • צפו

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני יצא במתקפה חריפה נגד משרד התחבורה בעקבות התשתיות הלקויות בדרכים למירון • "אין להם אפילו תוכניות להרחיב את הכבישים" • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני יצא הבוקר (רביעי) במתקפה חריפה נגד משרד התחבורה בעקבות התשתיות הלקויות בדרכים למירון, אשר בגינם מאות אלפי העולים במהלך השנה בכלל ובל"ג בעומר בפרט, סובלים קשות.

"אל תיסעו איתם ברכבת", תקף גפני את החרדים הרבים שנסעו עם שר התחבורה ישראל כץ ברכבת בליל ל"ג בעומר, בפתח הישיבה שדנה בנושא הילולת הרשב"י במירון.

"אנחנו יושבים עם השרים, משבחים אותם ומפארים אותם ונשארים עם מדינת עולם שלישי", זעם גפני, "מקומות שלא נוסעים בהם הרבה מכוניות יש ארבעה מסלולים ואני מברך על כך, זה בסדר, כך צריכה להיות מדינה מודרנית".

גפני המשיך ותקף: "אין להם אפילו תוכניות להרחיב את הכבישים למירון, אתם לא מבינים את זה. אם היה מגיע שם זמר שמגיע לתל אביב לגני התעורכה, הכל היה נפתח שם. אתם אפילו לא מבינים את זה".

אחת המשתתפות אמרה לגפני כי הוא צריך יותר פעילי ליכוד באיזור. והוא בתגובה אמר כי "פעילי הליכוד למדו שהם מתחנפים לחברי הכנסת החרדים והכל בסדר".

"זה ייגמר", הצהיר גפני.

צפו: כשמוזס הצליח להרגיז את גפני בגלל המשטרה

בדבריו, אמר גפני כי "אין מציאות כזאת להכניס פיל בחור של מחט. כל שנה הממשלה עושה טובה וזורקת כמה מיליונים כדי שחברי הכנסת יריבו ביניהם מי הביא את הכסף. והציבור קונה את הלוקש הזה ואני מתפלץ.

"מבקש לשמוע מאנשי המקצוע אם לדעתכם יש פיתרון לדבר הזה. אקים ועדה ממשלתית בראשות שר האוצר לתכנית כוללת לשידרוג המקום והדרך".

ח"כ מנחם אליעזר מוזס אמר דיון כי |חובה להוציא אל הפועל באופן מיידי את תכנית ועדת ויזניצר לפיתוח כבישי הגישה למירון. על האזור להקצות המשאבים המתאימים. תכנית זו יחד עם פיתוח הרכבת למירון, יתנו את המענה הנדרש".

בהמשך דבריו, התבטא גפני כי "אני לא רוצה להתבטא ולומר שוועד מירון זה ועד מושחת אבל זה ועד שעושה אפליה, וכולם מפחדים לדבר".

ח"כ אייכלר הציע: "אולי נביא תקציב קואליציוני?", גפני: "לא יקרה". אייכלר שב והציע: "נדון על זה בסיעה", אך גפני בשלו: "לא יקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר