דיון בכנסת

קרטל במחירי טיסות לאומן: 'לעצור הטיסות'

הוועדה לצדק חלוקתי בראשות מיקי זוהר דנה על הפקעת מחירי הטיסות לאומן לקראת ראש השנה. זוהר: "יש לעצור את כל הטיסות לקייב עד להפסקת קרטל המחירים" (חרדים, עולם)

(צילום: דבורה גינזבורג)

הוועדה לצדק חלוקתי בראשות ח"כ מיקי זוהר דנה בבחינת הטענות לקיפוח והפקעת מחירי טיסות לחסידי ברסלב הנוסעים לאומן. החסידים שהשתתפו בדיון הציגו הוכחות לפערים של עד 600% במחירי הטיסות לאומן בספטמבר, לעומת כל ימות השנה.

המידע עורר את זעמם של חברי הכנסת שהצהירו כי יתגייסו כדי לסייע להשוואת המחירים. ח"כ דוד ביטן אף איים כי "נעצור תקציבים למשרד התחבורה עד שירדו המחירים".

ח"כ יעקב אשר מ'יהדות התורה' הגיב למספרים ואמר: "אנשים משלמים מחיר בגלל האמונה שלהם, הם עוזבים את משפחותיהם בחגים על מנת לנסוע לציון ועל זה מאן דהוא החליט לעשות קופה".

דני מורג, נציג רשות התעופה האזרחית טען בדיון: "נתנו אישורי הפעלה ל-7 חברות. 4 אוקראיניות ו-3 ישראליות שמטיסות לאומן. הרשות לא קיבלה כל טענה על מחירים לא הוגנים. זה מגוחך לדבר על קרטל. אין הפקעת מחירים".

היו"ר ח"כ זוהר לא קיבל את הדברים ואמר: "על הרשות לעצור את כל הקווים לקייב עד שירדו המחירים. מדובר ב-30 אלף נוסעים בשנה. על הרשות לנקוט בפעולה אגרסיבית על מנת למנוע את הקרטל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר