ביקור בישראל

נתניהו להיילי: "תודה רבה על תמיכתך בנו"

רה"מ נתניהו נפגש עם שגרירת ארה"ב באו"ם, ניקי היילי, והודה לה. "תודה על כל העזרה שלך ועל התייצבותך לצד ישראל והאמת, שהיא התייצבות לצדה של אמריקה" (מדיני)

נתניהו וניקי היילי, היום (צילום: תקשורת ראש הממשלה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הבוקר (רביעי) עם שגרירת ארה"ב לאו"ם ניקי היילי, שמבקרת בישראל לראשונה כשהיא בתפקיד.

נתניהו הודה להיילי על התייצבותה חסרת הפשרות לצדה של ישראל ואמר: "תודה על כל העזרה שלך ועל התייצבותך לצד ישראל, לצד האמת, שהיא התייצבות לצדה של אמריקה. האמת היא שבעיניי זו התייצבות לצדו של האו"ם, כפי שהוא אמור היה להיות כאשר נוסד לראשונה".

"אנשים מעריכים את האמת. יש לנו אמרה עתיקה בעברית שכשאנשים אומרים את האמת, אפשר לחוש זאת ואנשים חשים זאת. הם לא רק מבינים את זה, הם חשים את זה. ואנו חשים את זה. אנו שמחים לראות את פירות המאמצים שלך. זה הגיון פשוט. הגיון פשוט שלא רואים אותו הרבה, ואנשים מגיבים אליו לאורך קשת מאוד רחבה" אמר נתניהו והוסיף, "הנשיא טראמפ ואת שיניתם את השיח, ואנשים שמים לב. זה פשוט עושה שינוי אדיר, הן לישראל, הן לארה"ב. ושוב, אני באמת מתכוון לזה, אני חושב שהאו"ם היה מתמוטט, כל מגדל השקרים היה מתמוטט, ואני חושב שאתם פשוט הכנסתם את אותה מילה פשוטה – אמת".

היילי מצדה אמרה: "אני כה נרגשת להיות כאן בישראל, יפהפה כאן. תודה לך על הפגישה, אנו מעריכים זאת. כל מה שעשיתי הוא לומר את האמת, ואני די נפעמת מהתגובות. זה היה פשוט מנהג באו"ם, זה משהו שהם כל כך רגילים לעשות, ואם יש משהו שיש לי אפס סובלנות אליו זאת בריונות, והאו"ם התנהג בכזאת בריונות כלפי ישראל פשוט כי הוא יכול. אנחנו מתחילים לראות שינוי. אני חושבת שהם יודעים שהם לא יכולים להמשיך להגיב כפי שהם הגיבו עד עכשיו, הם חשים שהטון השתנה".

"דיברנו עם כמה שגרירים בז'נבה שיושבים במועצת זכויות האדם, וכשדיברנו איתם על "סעיף 7 על סדר היום", הם היו נבוכים מזה. הם הכירו בעובדה שאין בזה שום הגיון. אי אפשר לשבת שם ומכל המדינות, לסמן דווקא את ישראל", אמרה היילי.

כזכור, זמן קצר לאחר כניסתה לתפקיד נשאה היילי נאום באו"ם לטובתה של ישראל ועוררה התרגשות של ממש לנוכח העמדות החדות שמעולם לא נשמעו לצדה של ישראל וההתנהלות נגדה באו"ם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר