צפו בווידאו

מומבאי: נדרסה על ידי רכבת - ויצאה עם שריטות

רגע דרמטי שתועד במצלמות אבטחה בתחנת הרכבת במומבאי שבהודו, מציג צעירה בת 19 שנדרסה על ידי רכבת - אולם יצאה עם שריטות קלות בלבד (מעניין)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

רגע דרמטי שתועד במצלמות אבטחה בתחנת הרכבת במומבאי שבהודו, מציג צעירה בת 19 שנדרסה על ידי רכבת - אולם יצאה עם שריטות קלות בלבד. צפו בווידאו:

(מצלמות אבטחה, דרך "דיילי מייל")

הצעירה הייתה עסוקה בשיחת טלפון והאוזניות שהרכיבה מנעו ממנה לשמוע את קול הרכבת המתקרבת. במצלמות נראים האנשים שנעמדו בתחנת הרכבת כשהם נואשים מלהצילה מפאת קרבת הרכבת, אולם היא הפילה את עצמה למרכז הקרון, נפלה לחלל שבין המסילה והרכבת, ולמרבה המזל יצאה עם פציעות קולות.

הצעירה יצאה עם פציעות קלות בשפתיים ושריטות בראש. לאחר טיפול רפואי קליל בבית החולים רג'אודי היא שוחררה. מאוחר יותר, בראיון לתקשורת, אמרה הצעירה כי ממליצה לאנשים לא להרכיב אוזניות בסמיכות למסילת הרכבת.

קצין במשטרה המקומית אמר כי "היא היתה עסוקה בטלפון ולא שמעה את צופר הרכבת. כשהיא הרימה את מבטה, הרכבת כבר הגיעה אליה. היא נבהלה, רצה תחילה לרציף ואז ישר לרכבת".

הצעירה עצמה סיפרה: "חציתי את המסילה ואז ראיתי את הרכבת מתקרבת. הייתי המומה, לא ידעתי מה לעשות. אני לא יודעת מה קרה, אבל התעוררתי בבית החולים". סבתה של הצעירה אמרה על התמונות מתחנת הרכבת: "פחדנו. איבדנו תקווה לראות אותה בחיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר