הגברת הראשונה מלניה טראמפ עוברת לבית הלבן

מלניה ובארון טראמפ יצטרפו לנשיא בבית הלבן לאחר שנשארו עד תום שנת הלימודים של בארון בן ה-10 בניו יורק. בבית הלבן נערכים ובתקשורת מנחשים כבר את ההשלכות (בעולם)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: הבית הלבן)

כמעט חצי שנה לאחר שדונלד טראמפ הושבע לנשיאות ארה"ב, הגברת הראשונה של ארצות הברית, מלניה טראמפ, צפויה להצטרף לבעלה הנשיא ולעבור בשבוע הבא להתגורר באופן רשמי בבית הלבן לאחר שעד עתה נשארה בניו יורק. כך דווח באתר "פוליטיקו".

עוד נמסר כי כי גם בארון, בנם המשותף של בני הזוג, יעבור עם אמו למשכנו של הנשיא עם סיום שנת הלימודים שלו וכפי שנאמר כבר עם כניסתו של טראמפ לתפקיד. זאת בניגוד לשמועות שטענו כי מלניה אינה מתכוונת לעבור לבית הלבן כלל.

על פי הדיווח, גם הוריה של מלניה, ויקטור ואמליה קנאבס שמתגוררים עמה במגדל טראמפ בניו יורק ומעורבים בגידולו של בארון, צפויים לשהות בוושינגטון בעקבותיה, אך ככל הנראה שלא יעתיקו את ביתם.

טראמפ עם בנו בארון (שאטרסטוק)

לאחרונה דווח כי מלניה מעבירה יותר ויותר זמן בבית הלבן לקראת המעבר, הגדילה את צוותה במעון הרשמי ומופיעה ביותר אירועים רשמיים מבעבר. בקרבתו של טראמפ מקווים כי מעברה של הגברת הראשונה לבית הלבן יעניק רושם של יציבות לנשיא ויעלה את אחוזי התמיכה בו שעלו משמעותית בימים בהם היא הייתה יחד עמו במסע למזרח התיכון.

תוצאה משעשעת אחת של המעבר נדונה בכלי התקשורת האמריקנית: האם מעברה של מלניה יפחית את ציוציו התכופים של הנשיא בטוויטר. מקורבים לזוג אמרו כי במהלך מסעו הרשמי של טראמפ במזרח התיכון ובאירופה בשבועות האחרונים, פעילותו ברשת החברתית צנחה דווקא בשל נוכחותה של הגברת הראשונה אך יש לציין כי בשונה מביקור רשמי ביום עבודה רגיל מלניה אינה צפויה להימצא רבות בקרבת בעלה הנשיא והיא נוהגת להסתגר באגף המזרחי של הבית.

על פי התקשורת האמריקנית, עמדותיה של מלניה נתפסות כדומות מאוד לשל בעלה, ומקורביה טוענים כי היא תומכת נלהבת של ישראל, ודוגלת באיסור הכניסה למוסלמים שהגה טראמפ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר