חקירת יו"ר ש"ס

הרב מאיה על החקירה: "הם ראו שדרעי תפס עמדה חזקה בממשלה; זה הסיפור"

"ראשי המדינה פוחדים מאריה דרעי, הוא נעשה איש סודו של נתניהו, ואת זה הם לא רוצים", אומר חבר מועצת חכמי התורה הרב משה מאיה: "הם ראו שהוא תפס עמדה חזקה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב משה מאיה (צילום: יעקב כהן)

למרות הביקורת שהשמיע בעבר כנגד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי משה מאיה, יוצא כעת להגנתו של יושב ראש ש"ס, זאת על רקע החקירה המתנהלת נגדו.

על פי הדיווח באתר 'וואלה', התבטא הרב: "ראשי המדינה פוחדים ממנו (מדרעי. י.כ.). הוא היה איש סוד של שמיר, של רבין ושל כולם ועכשיו הוא נעשה איש סודו של נתניהו, ואת זה הם לא רוצים".

לדברי הרב: "נתניהו מתייעץ עם אריה על כל דבר והם מפחדים שהוא יקבל מעמד ומחפשים אותו. מה באמת? אף אחד לא יודע. אבל אם לשפוט לפי הפעם הקודמת - לא דובים ולא יער".

בתו של יו"ר ש"ס מגיבה לחקירה (ערוץ 2)

הרב מתח ביקורת על גורמי האכיפה: "ראיתם שמחייבים מישהו על שוחד מבלי שאף אחד נתן לו שוחד? גם היום הם מחפשים לעשות סיבה למסיבה. הם רואים שהוא תפס עמדה חזקה בממשלה הזו - וזה כל הסיפור. מחליטים שאריה לא יהיה ועושים כל מיני דברים. צריך לשתוק ולראות מה החקירה תביא".

הרב מאיה התייחס לטענות כי ש"ס יכולה להיחלש ואמר: "יש גרעין קשה לש"ס ואדרבה, בפעם הקודמת כשרדפו אותנו, הגענו ל-17 מנדטים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר