"נתניהו מתאמץ"

ליברמן: "אנחנו קרובים יותר מאי פעם להסדר מדיני. הציבור יתמוך "

שר הביטחון אביגדור ליברמן מספק הערב אמירה, שאם היא מדויקת ותואמת למציאות היא טומנת בחובה ערעור הקואליציה הנוכחית והשלכות פוליטיות דרמטיות (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ליברמן ונתניהו. "עושים מאמצים" (צילום ארכיון: FLASH90)

"אנחנו קרובים להסדר (מדיני עם הפלסטינים. א.ר.) הרבה יותר מאי פעם. נתניהו עושה הרבה מאוד מאמצים", אומר הערב (חמישי) שר הביטחון אביגדור ליברמן.

לדבריו בראיון לחדשות 2, "אנחנו קרובים להסכם יותר מאי פעם, אני מקווה שאנחנו גם נממש את האופציה הזו". הוא התייחס בריאיון שישודר במלואו בחדשות סוף השבוע, גם לביקור טראמפ ולהחלטה של מדינות ערב המתונות לנתק את הקשרים המסחריים והדיפלומטיים עם מדינת קטאר התומכת בטרור: "גם טראמפ היה, וגם מדינות ערב הפנימו שהבעיה שלהם היא לא ישראל. ישראל יכולה להיות פתרון לבעיה", הדגיש ליברמן.

לגבי ראש הממשלה בנימין נתניהו בהקשר מדיני זה, אמר ליברמן למראיינת: "את שואלת אם נתניהו עושה כל מאמץ? כן, הוא עושה. אני יכול להעיד שהוא עושה הרבה מאוד מאמצים".

להערכתו הפוליטית, "אם מישהו יביא וישים על השולחן הסדר שכולל הסדר עם כל מדינות ערב המתונות, כולל פתיחת שגרירויות, יחסי מסחר, טיסות ישירות. אני מניח שזה יקבל רוב מוחץ, גם בתוך הכנסת וגם בתוך העם", הסביר.

יצויין, כי בעבר הצהיר יו"ר הבית היהודי השר בנט יותר מפעם אחת, כי מפלגתו לא תישאר בממשלה שתוותר על שטחים מארץ ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר