המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

מה שרוצה הקדוש-ברוך-הוא, העיקר שבעיקרים - שממשלת ישראל לא תוותר על אף סנטימטר מאדמת הקודש! זה שווה מיליארד פעמים את העברת השגרירות לירושלים (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

הקדוש-ברוך-הוא ברא את העולם לכבודו בלבד. ברא בכדור הארץ בני אדם, חיות ובהמות, ציפורים ודגים, ברא את היבשה ואת הים, את הרוח, האש, המים והאדמה.

מהי אמונה בקדוש-ברוך-הוא? אמונה זה משהו שלא רואים ולא שומעים, אבל מאמינים שהוא קיים. לא רואים את הקדוש-ברוך-הוא ולא שומעים אותו - אבל הכל מתחיל ממנו ומסתיים בו! כל מה שקורה בעולם, הקדוש-ברוך-הוא עושה והבחירה בידי האדם לטוב או לרע. בורא עולם נותן לעולם להתנהל בטבע, כרגיל, אבל ההגה בידיים שלו. לא משנה באיזה מהירות וכיוון מתנהל העולם – את ההגה מחזיק הקדוש-ברוך-הוא, אל המטרה הסופית, אל התוצאה – בורא עולם מכוון! יכולים לבחור בדרך העקומה ובסוף - ייצא מה שרצה הקדוש-ברוך-הוא.

בורא עולם מחזיק את כל הנשיאים וראשי הממשלות בחוטים כמו בובות.

טראמפ הוא איש חכם וסוחר גדול, הוא יודע איך לעבוד. הוא עשה עסקאות עם הערבים סביב ישראל, כדי לשמור על קשר איתם וכדי שלא ילכו עם הרוסים והאיראנים. הוא רוצה בשקט בשקט, שירכשו אמון לארה"ב. טראמפ יודע בדיוק מה לעשות. ממשלת ישראל אל תִלְחצו על טראמפ ואל תִלָחצו ממה שהוא עושה, הוא מושגח מהקדוש-ברוך-הוא. אנחנו עושים השתדלות בדרך הטובה.

מה שרוצה הקדוש-ברוך-הוא, העיקר שבעיקרים - שממשלת ישראל לא תוותר על אף סנטימטר מאדמת הקודש! זה שווה מיליארד פעמים את העברת השגרירות לירושלים, לזה מצפה הקדוש-ברוך-הוא מממשלת ישראל והעם היהודי, שילחמו לכל כיוון! לא להאמין לפלסטינים, לחמאס ולא לאף מדינה בעולם, לא לפחד מאף ראש ממשלה או נשיא, אל תפחדו מהאיומים שלהם. רצונם להשליך את היהודים לים, לא אכפת להם מאדמת הקודש. על זה מדבר הקדוש-ברוך-הוא.

ממשלת ישראל, להתמקד אך ורק בארץ הקודש ולא לוותר על אדמת הקודש! לא משנה איפה נמצאת השגרירות, העיקר שבעיקרים – לא לחלק את ירושלים! ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, היא הלב של העם היהודי, הלב של שמיים וארץ - אל תיגעו בלב הזה! הוזהרתם מריבונו של עולם – תיזהרו.

טראמפ רוצה לעשות שלום, הוא רוצה להשתיק את הערבים בלי לפגוע בישראל. לא לדבר רע על טראמפ ולא על ארה"ב, רק טוב.

כל ארצות אירופה יהיו מלאות פליטים ומוסלמים. ברמדאן שלהם הם עושים את המוות לעמים אחרים. הם רוצים לשלוט בעולם, התחילו בקטן, עכשיו הם בגדול. אם ארצות אירופה ימשיכו להירדם, ימצאו את עצמם עובדים למוסלמים.

יהודֵי אירופה - לברוח מאירופה. יהודֵי ארה"ב – לברוח מארה"ב. יהודים, לברוח מכל העולם, זה לא שייך לנשמה שלכם. זה לא מקום מגוריכם. אתם שם רק בגלל הכסף והחומר. בסופו של דבר לא תצאו ברכוש גדול כמו שיצאו ממצרים. במכת החושך, מתו הרבה מבני ישראל כי לעגו למשה רבנו ולקדוש-ברוך-הוא על עניין יציאת מצרים. אל תנסו את הקדוש-ברוך-הוא, מי שניסה - בא אליו למעלה.

רוסיה, לא מעניין אותה כלום, רק מכירת נשק ותחמושת, זה מקור העבודה וההכנסה שלה.

איראן מתחילה להתנפח, להתנפח ולהתנפח, עד שתתנפח כמו טווס, 'יש לי ויש לי, עוד קומה ועוד אטום'. הקדוש-ברוך-הוא אומר להם: 'רק תחשבו לשגר טיל לכיוון ישראל – מה שעשיתי לסוריה אעשה לכם פי מיליון'. איראן תמחֵק מעל פני כדור הארץ.

הקדוש-ברוך-הוא נלחם את מלחמות ישראל - ליהודים בישראל. נלחם לנו מסביבנו, מעלינו ומתחתינו, רק שיהיה טוב ליהודים! שיכירו את בוראם וישובו אליו באהבה גדולה!

סוריה, נלחמים ונלחמים ונלחמים, נהרגים ונהרגים, כל פעם באה מדינה אחרת להפציץ. סוריה, היא מקום אימונים של חֵילות האוויר, הים והיבשה של כל צבאות העולם. ממש מגרש אימונים של תחמושת ישנה שרוצים להיפטר ממנה, ותחמושת חדשה שרוצים לבדוק את יעילותה.

חיזבאללה ונסראללה לא יכולים לקבל תחמושת מאיראן, כי כל שיירה שמגיעה – מתפוצצת. אם צה"ל מפוצץ אותה, או צבאות אחרים, או ריבונו של עולם. לכן חיזבאללה שותק ומשותק ולא יכול לעשות כלום, מפחד לגמור את התחמושת שיש לו.

בלבנון רוצים לחיות כמו באירופה, כאילו מודרניים. רוצים לאכול ולשתות, לחיות את הרגע וליהנות מהרגע.

הפלסטינים, החמאס ואבו מאזן, שמחים ומאושרים, רוקדים וצוהלים, שטראמפ לא העביר את השגרירות לירושלים.

במצרים ומדבר סיני יש מלחמת הישרדות, כל יום נהרגים המון. דאע"ש רוצה לשלוט והמוסלמים הקיצוניים רוצים לשלוט. יש רעב כבד במצרים, סיסי לא רגוע, הוא מפחד שיפגעו בו ולא יודע על מי לסמוך. שישמור על עצמו טוב טוב ושלא יאמין לשומרים שלו. במצרים אוכלים זה את זה - ארץ אוכלת יושביה.

בתורכיה דאע"ש שולט במקום ארדואן. ארדואן רוצה עזרה מישראל בסתר, לא בגלוי, כי הוא פוחד שיגידו שהוא משתף פעולה עם ישראל. הוא חתם על חוזה, הסכם עם דאע"ש, שהוא לא יפריע להם והם לא יפריעו לו. המורדים לא יוותרו לו, הם ימשיכו לעשות מהפכה.

עיראק - מגדל בבל בהמשכים, אין יציבות, סדום ועמורה.

ירדן מחכה להבטחות של אובאמה וגם של טראמפ. מחכה לראות מה יהיה. ישראל שומרת על ירדן ולכן ירדן יושבת בשקט.

במזרח ירושלים והסביבה, זה השקט שלפני הסערה.

אבו מאזן ה"תמים", כאילו נאיבי, נותן הוראות קשות מתי לפגוע ביהודים.

רוב בני המיעוטים בישראל מלאים בתחמושת ונשק, ומחכים להוראה להפתיע. עוד מעט יפתיעו אותם.

אסור לתת במה לחברי הכנסת הערביים, שמבזים את ארץ ישראל הקדושה ואת היהודים. צריך להוריד להם את החסינות. הם מקבלים כסף, תקציבים ומשכורת וחיים על הגב של היהודים.

צה"ל, לשים לב חזק, חזק מאוד, לחמאס שחופרים מנהרות מרצועת עזה, הם רוצים להפתיע בבסיסים.

גדולי ישראל והרבנים, צריכים לקיים תפילות גדולות כדי לתת ביטחון ותעוזה לממשלת ישראל שלא ייוותרו על אף סנטימטר מארץ הקודש!

הגנבים, המשוחדים והמשחדים, אנשי הזימה והרמאים החיים על גבם של יהודים אחרים – כולם יתגלו אחד ליד השני, דתי או לא דתי, יהודי או לא יהודי – כולם מתגלים.

הורים יהודים, תשמרו על ילדיכם מסמים, הימורים, התבוללות ושתייה חריפה. אלה הורסים את היהודים ופוגעים בכוחו של העם היהודי. כשיהודי מתבולל, הנשמה עוזבת.

משיח נמצא, עובד ופועל, ואף-על-פי שיתמהמה - להמשיך לחכות לו בכל יום שיבוא! להיות באמונה בקדוש-ברוך-הוא שזה תהליך של הקדוש-ברוך-הוא. יהודים יקרים, בדור הזה יש משיח ומושיע ליהודים בארץ ישראל! זה הזמן, זה הדור, הדור הזה זכה. על כולנו, היהודים בכל ישראל, להיות בתפילה ולבקש מריבונו של עולם מכל הלב, שימשיך לפתוח ולפתח את עניין המשיח ולבקש שמשיח ייצא בפרהסיה. גם את היהודים הדתיים וגם את היהודים הלא דתיים - את כולם רוצה בורא עולם באהבה! למרות שרובם מכירים אותו, הקדוש-ברוך-הוא אומר: יהודים הם עם קְשה-עורף, לכן בחרתי בהם. קשה להם לראות ברוחניות, הם רוצים לראות בחומריות - עד שיום אחד, בורא עולם יכתוב בשמיים 'יחי מלך המשיח בן דוד!' בדורכם יכתוב במסך ענק בשמיים, שכולם ייראו וכולם יבקשו פה אחד מחילה וסליחה ולהיות במעגל הראשון. משיח ימשיך לחבק את גבולות ישראל עם ענן אש סביב, והקדוש-ברוך-הוא מכסה עם כיפה את כל ארץ ישראל!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר