סופ"ש קטלני בים

תוך דקות: שני גברים טבעו למוות באותו חוף

שלושה בני אדם טבעו למוות בחופי ישראל במהלך סוף השבוע - שניים מהם באותו חוף ים בהפרש של כמה דקות. "ביצענו פעולות החייאה בחוף, אזרחים רצו ודיווחו על עוד טובע" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מותו של גבר בן 50 נקבע הערב (מוצ"ש) לאחר טביעה בחוף הים בנהריה. הוא נמשה מהמים על ידי אזרחים שראו אותו טובע, פרמדיקים ביצעו בו החייאה אולם למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו.

זמן קצר קודם לכן טבע באותו חוף אדם נוסף בשנות החמישים לחייו. הוא פונה לאחר פעולות החייאה באורח קשה לבית החולים, אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

פרמדיק מד"א אדריאן אוקמפו סיפר: "על קו המים על החול, שכב גבר מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, לאחר שנמשה מהים על ידי אזרחים שראו אותו צף במים, הם התחילו לבצע בו פעולות החייאה והצטרפנו למאמץ. הוא פונה לבית החולים, אך מותו נקבע".

"בזמן שביצענו פעולות על החוף, הגיעו אזרחים ודיווח על אדם נוסף שטבע וצף במים סמוך לסלעים בים. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

מוקדם יותר טבע למוות גבר בן 19 ממזרח ירושלים בחוף הקשתות באשדוד. צוות מד"א ביצע בצעיר פעולות החייאה, אולם לאחר זמן קצר נאלץ לקבוע את מותו.

פראמדיק מד"א מקסים נזרי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את המצילים מבצעים פעולות החייאה בצעיר כבן 19 שנמשה מהמים לקו החוף כשהוא מחוסר הכרה. הצטרפנו אליהם וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכלל תרופות, הנשמה ועיסויים. לצערנו הוא היה ללא רוח חיים ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר