60 מיליון שקל

תושב ביתר נעצר בחשד לקיזוז חשבוניות פיקטיביות

חרדי מביתר עילית, בעל חברת נדל"ן, נעצר בחשד לקיזוז חשבוניות פיקטיביות בהיקף של כ-60,000,000 ש"ח שהמס המוערך עליהם נאמד בכעשרה מיליון שקלים (חדשות, בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: ארכיון, פלאש 90)

בעל חברה חרדי מביתר עילית נעצר ומעצרו הוארך לפני מספר ימים זאת בעקבות חשד כי קיזז חשבוניות פיקטיביות בהיקף של כ-60,000,000 שקל.

החקירה נגד בעל החברה החלה במחלקת הביקורת של מע"מ רמלה ולאחר מכן התקיימה בשיתוף פעולה עם חקירות מכס ומע"מ ירושלים.

כמפורט בבקשת המעצר, אליעזר שלמה לודמיר (31) מביתר עילית הינו מנהלה של חברת "גי.אי נדל"ן". על פי החשד, לודמיר עשה שימוש בחשבוניות פיקטיביות ומזויפות, כאשר עד עתה אותרו חשבוניות מזויפות על שמן של החברות "מוזס עינת אחזקות בית כלל", "א.ח.מ בנייה ופיתוח" ו"מודוס בנייה".

כאמור, על פי החשד היקף השימוש בחשבוניות הפיקטיביות והמזויפות עומד על כ- 60,000,000 שהמס הנובע מהן הינו כ- 10,000,000. בעלי החברות שעל שמן הוצאו החשבוניות נחקרו ומחקירתם עולה כי אכן מדובר בחשבוניות מזויפות שלא בוצעו בגינן שום עבודות. כמו כן, העידו בעלי החברות כי אינם מכירים את לודמיר ואת חברת "אי.גי נדל"ן".

כאמור, מעצרו של לודמיר הוארך ב- 6.6 עד להיום.

עו"ד שרון פישמן, מנהלת מחלקת מיסוי פלילי בפירמת עורכי הדין דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, צדרבוים ושות' המייצגת את החשוד בקיזוז חשבוניות פיקטיביות מבית"ר עלית, מסרה: "החשוד מכחיש כל קשר לפרשה. החשבוניות שהחברה קיזזה הן אמיתיות ולא מזויפות או פיקטיביות וחפותו של החשוד תתברר לאחר שהתיק יתנהל לפני בית המשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר