אחרי הניצחון

שרה נתניהו: "יש לי עוד שרצים בשרשרת"

רעיית ראש הממשלה מסרה למצלמות תגובה ראשונה לניצחון המשפטי המוחץ שהם הנחילו לעיתונאי יגאל סרנה שהכפיש אותם, והצהירה כי מדי פעם תתבע עיתונאים נוספים (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דבריה של שרה נתניהו (צילום וידאו: באדיבות חדשות 2; תמונה: יונתן זינדל - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נראים מעודדים מהניצחון אתמול בתביעת הדיבה נגד יגאל סרנה שלא הצליח להוכיח את נכונות הידיעה על התקרית ביניהם שפרסם אצלו בפייסבוק. מדבריה של נתניהו לחדשות 2 נראה כי תביעות דיבה נוספות נגד עיתונאים - בדרך.

לדבריה, "זה יום גדול ושמח, שהאמת והצדק יצאו היום, זה חשוב מאוד. אני כבר למעלה מ-20 שנה עומדת במתקפות של תקשורת, חלקים מהתקשורת, ואני שמחה שהאמת מתחילה לצאת לאור. אני רוצה להודות לציבורים גדולים של אנשים – אלה שמכירים בי יודעים את האמת, אבל גם אנשים שלא מכירים ותומכים ונותנים לי המון כוח ואהבה בכל מקום שאני מגיעה אליו וגם דרך הרשתות החברתיות. אני רוצה להודות לכל האנשים שתומכים בי ובשבילנו זה יום גדול".

היא הוסיפה: "אם הייתי הולכת ותובעת כל אחד שתוקף אותי ומשחית את הדמות שלי והאישיות שלי הייתי צריכה לבלות בבתי המשפט כל היום, אבל יש לי הרבה דברים לעשות בחיים – בין השאר למען מדינת ישראל בכל הפעולות שלי ובין השאר כפסיכולוגית בעבודה שלי, כאמא".

"אני לא עובדת כל חיי אבל מדי פעם אני בוחרת לי איזו נקודה", אמרה שרה, וכשנשאלה "מי הבא בתור?" ענתה: "יש עוד שרצים בשרשרת. אתם עוד תשמעו על זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר