חשדות חמורים

ניהל משרד פרסום ותקף את העובדות החרדיות

מנהל מוסד חינוכי באלעד, נעצר בחשד שבתקופה שניהל משרד פרסום בירושלים - תקף בקביעות ובאכזריות את הנשים החרדיות אותן העסיק - לפי החשד - עשרות פעמים (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
החשוד בבית המשפט, היום (צילום: גיל יוחנן, ynet. תמונות: Hadas Parush/Flash90)

בשבועיים האחרונים ניהלה המשטרה חקירה סמויה בעקבות דיווח שהתקבל מעמותה, לפיה פנו אליהם נשים שסיפרו כי כשעבדו במשרד פרסום בירושלים, הותקפו קשות בידי מעסיקן החרדי, כל אחת בתקופה נפרדת. אתמול (ראשון) נעצר החשוד המנהל כיום מוסד חינוכי בעיר אלעד.

עם התקדמות החקירה, הגיעו החוקרים למספר נשים נוספות שהסכימו להתלונן במשטרה, ומתלונותיהן עלתה מסכת של תקיפות קשות - כל זאת תוך הפעלת לחצים ומניפולציות על מנת ליצור של קירבה ובהמשך תוך איומים בביצוע פגיעות קשות.

מהחקירה עולה כי החשוד, תושב ירושלים כבן 30, ניהל יחד עם שותפיו משרד פרסום בירושלים. במסגרת ניהול המשרד העסיק נשים בתפקידי ניהול שונים, לרוב נשים צעירות שעל פי החשד, העניק להן בשלב ראשון יחס אישי קרוב על מנת ללמדן, במטרה שיתקדמו בתפקיד תוך שמשלב אותן בישיבות ובדיוני המשרד ומתייחס אליהן כאל 'בנות טיפוחיו'.

כעבור זמן מה הוא נהג להשפיל אותן, להתנכל אליהן תוך שהוא מתחיל לתקוף אותן, ובהמשך, אף לקח אותן למקומות שונים ותקף אותן קשות. עוד עלה, כי בחלק מהמקרים היה שולח את העובדים לביתם ודואג להישאר לבד עם אותה עובדת ואז תוקף אותה.

כשהרגיש כי הן נרתעות ממעשיו החל לאיים עליהן שאם לא יעתרו לו, יספר על כך לבעלים שלהן ולרבנים בקהילה ובכך יבזה את שמן.

מהמשטרה נמסר: "ממכלול העדויות והראיות עד כה עולה כי החשוד פעל בדרכי עורמה ותחכום, בכך שפעל להעצים אותן וליצור הערצה כלפיו, ובכך יצר מעין תלות במעמדו וביכולתו לקדמן ולשלב אותן בפרוייקטים ניהוליים במשרדו, ובשלב זה פגע מהן באופן חמור".

כאמור, חוקרי משטרת ישראל עצרו אתמול את החשוד והביאו אותו לחקירה בתחנת עוז, במקביל ביצעו חיפוש בביתו ובמקום עבודתו כיום - כמנהל מוסד חינוכי לבנות בעיר אלעד, והיום הוארך מעצרו בשבוע ימים.

חקירת המשטרה, המלווה מראשיתה על ידי הפרקליטות, נמשכת בדגש לאיתור מתלוננות נוספות שנפגעו על ידי החשוד.

סנגורו של החשוד, עו"ד אריאל עטרי, מסר כי מרשו "מכחיש בכל תוקף את החשדות נגדו. הוא מעולם לא תקף אף אחת. מדובר בסחיטה וסכסוך כספי מצד שלוש-ארבע עובדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר