המשפחה מבקשת

מאמצים למנוע את נתיחת גופתו של ברוך אינדיג

בבית משפט השלום באילת נערך דיון בבקשת המשטרה לנתח את גופותיהם של שני הצעירים שיצאו בשאלה ונמצאו מתים באילת. המשפחה וזק"א מבקשים למנוע את הנתיחה (חדשות)

ברוך אינדיג, ארכיון (צילום: מתוך דף הפייסבוק של ברוך אינדיג)

בבית משפט השלום באילת נערך בשעה זו (שני) דיון בבקשת המשטרה לבצע ניתוח שלאחר המוות בגופותיהם של שני הצעירים, ברוך אינדיג ואודליה בכר, שנמצאו מתים בחדר בבית מלון באילת, זאת בכדי לקבוע את סיבת המוות.

הגופות נמצאות במכון לרפואה משפטית באבו כבירף לשם הובאו אמש, ונציגים מהמחלקה המשפטית של ארגון זק"א נמצאים בדיון בכדי לנסות ולמנוע את נתיחת הגופות.

המשפחה שביקשה למנוע את הנתיחה מנסה להגיע להסכמה עם המשטרה לפיה היא תסתפק בבדיקה חיצונית.

כזכור, אתמול איתרה המשטרה את גופותיהם של השניים כשהם ללא רוח חיים בחדר בבית המלון הרודס בעיר הדרומית, ונבדק החשד כי השניים שמו קץ לחייהם אך עם זאת כל כיווני החקירה נבדקים על ידי המשטרה.

אינדיג, בן למשפחה חרדית, ולשעבר מגיש פינות בתכניות הלייט-נייט של יוסי אייזנטל ברדיו "קול חי", התגייס לגלי צה"ל ושירת עד לשנה האחרונה במגוון תחומים שונים בתחנה. גם אודליה בכר, היא בת למשפחה חרדית.

בעבר, פרסם אינדיג פוסט ברשת הפייסבוק, בו הפנה אצבע מאשימה לאדם שפגע בו בשנות ילדותו. "אחרי מה שעשיתי בגללך בשנה האחרונה, לאנשים ממש קשה להזדהות איתי, כי אני סוג של פושע. חברים הכי טובים שלי נטשו אותי. חלקם כי באמת פגעתי בהם. חלקם לא".

"אתה הרסת לי את החיים. לי ולעוד הרבה ילדים שפגעת בהם. לי ולעוד הרבה אנשים שאני ועוד כמה ילדים פגענו בהם. אתה יושב בכס חוד הפירמידה של תעשיית רוע ומעשים רעים!. אתה כיבית לנצח את מי שיכולתי להיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר