פייק ניוז

דו"צ נגד גל"צ: משדרים ידיעות מומצאות

תכניתו של אראל סג"ל, הסמן הימני בתחנה הצבאית, שוב גוררת עימות מול הצבא. דובר צה"ל מפרסם היום תגובה נגד אייטם ששודר בתכנית, שלטענת הדובר אינו נכון (בארץ)

אראל סג"ל (צילום: ערוץ מאיר מתוך אתר סרוגים )

דובר צה"ל יצא היום (שני) חוצץ נגד תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל, זאת בתגובה לפרסום של אייטם מתכניתו של אראל סג"ל בתחנה הצבאית.

בהודעת הדובר נאמר: "מקומם לראות כיצד תחנת השידור של צבא ההגנה לישראל בוחרת לשדר שוב באותה תכנית חדשות מומצאות שלא נבדקות מתוך כוונה לפגוע בצה"ל, משרתיו וערכיו, ומבלי לבדוק את הנושא בטרם שידורו".

היום מתח סג"ל ביקורת בתכניתו על פרסום בערוץ 20 בו נטען כי כי להקת חיל החינוך לא ביצעה את המנון בית"ר בטקס הזיכרון לחללי האנטלנה מאחר והדבר נאסר על ידי המפקדים הבכירים.

סג"ל אמר בתכניתו המשודרת מידי בשעה 11 בבוקר: "אני כבר רגיל בבקשת תגובות מדובר צה"ל על הנושאים הללו, אם מדובר בצנזורה, אבל זו הזדמנות טובה לפתוח בכמה צלילים משיר בית"ר". סג"ל הורה בשלב זה להפעיל את השיר של בית"ר.

יצוין כי תכניתו של סג"ל זוכה לביקורת רבה. ביום ירושלים נמתחה ביקורת על שרת התרבות מירי רגב שאמרה בתכניתו של סג"ל כי זו בושה שצה"ל מציין 50 שנה לאיחוד ירושלים ולא לשחרורה, רגב תקפה את הרמטכ"ל אייזנקוט על כך.

בדובר צה"ל דחו את הטענה של סג"ל ובהודעת הדובר נאמר: "המנון בית"ר לא נכלל ברפרטואר השירים המוסכם לאירוע וללהקה לא ניתנה הזדמנות ללמוד את מילות השיר ולכן לא בוצע באירוע. אין בצה"ל שום מניעה לשיר את המנון בית"ר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר