המאבק על ההתייצבות

ועד הישיבות מתריע: "להיזהר מצעירים ליד לשכות הגיוס"

הנהלת ועד הישיבות פרסמה מכתב מיוחד הממוען אל ראשי הישיבות שיזהירו את התלמידים מגורמים שונים המנסים לשכנע בחורי ישיבות בפתח לשכת הגיוס שלא להתייצב ולהימנע מהגשת דיחוי (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פעילות מול לשכת הגיוס. אילוסטרציה (צילום: יעקב לדרמן - פלאש 90)

המאבק על ההתייצבות: הנהלת ועד הישיבות פרסמה הבוקר (שלישי) מכתב מיוחד הממוען אל ראשי הישיבות שיזהירו את התלמידים מגורמים שונים המנסים לשכנע בחורי ישיבות בפתח לשכת הגיוס שלא להתייצב.

"בעקבות תלונות ועדויות נאמנות ביותר מהימים האחרונים נודע לנו שבסמוך למדור בני ישיבות שבתל השומר עומדים צעירים חסרי אחריות המנסים להשפיע על תלמידי ישיבות הבאים להגיש את הדיחוי להמנע מלהתייצב להסדרת מעמדם דבר שסכנתו עצומה להמשך שמירת מעמדם כבני ישיבה שתורתם אומנותם על כל המשתמע מכך", נכתב בהודעה.

"כמו כן", נכתב בהמשך, "גם בסמוך לשאר לשכות עומדים צעירים המציגים את עצמם כנציגי ועד הישיבות, מבקשים את מס' תעודת הזהות מהבחורים ומנסים למנוע מהם להיכנס תוך הבטחה שעניינם יוסדר על ידי הוועד".

"יש להזהיר את התלמידים על חומרת הדבר ועל סיכון מעמדם הכרוך בכך", מתריעים בוועד הישיבות.

ל"כיכר השבת" נודע כי המכתב נשלח לישיבות הבוקר בעקבות כמה מקרים שאירעו, כשאחד מהם אירע אך לאחרונה כאשר בחור שהגיע ללשכת הגיוס בתל השומר במועד האחרון שהוקצב לו שוכנע על ידי אברך שעמד בחוץ, והציג עצמו כ"נציג ועד הישיבות" להגיש אצלו את טופס הדיחוי שקיבל בישיבה.

לאחר שחזר לישיבה התברר למנהל הסיפור כשזה עלה בימים האחרונים לראשי הישיבות לספר להם ולהעמידם על חומרת הדבר ובהוראתם נשלח הבוקר המכתב לכלל ראשי הישיבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר