המוות בבית המלון

המשטרה: אין חשד לפלילים במות הצעירים - הגופות שוחררו לקבורה

הפרקליטות הודיעה לבית המשפט העליון כי המשטרה מוותרת על נתיחת גופות בני הזוג ברוך אינדיג ואודליה בכר. גם המשטרה הסיקה כי אין חשד לפלילים במקרה טרגי זה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ט בסיון תשע"ז | 13.06.17
ברוך אינדיג, בימיו ברדיו "קול חי" (צילום: מתוך חשבון הפייסבוק של אינדיג)

בדיון בפני שופטי בית המשפט העליון הודיעה הבוקר (שלישי) הפרקליטות כי המשטרה מוותרת על נתיחת גופות בני הזוג ברוך אינדיג ואודליה בכר שנמצאו ללא רוח חיים בסוף השבוע במלון באילת, זאת לאור התנגדות המשפחות.

בעקבות כך, נקבע מועד הלוויתם של השניים: הלוויה של ברוך אינדיג תתקיים בשעה 18.30 בבית העלמין סגולה שבפתח תקווה, והלוויה של אודליה בכר תתקיים בשעה 18.00 בבית ההספד הספרדי בהר המנוחות שבירושלים.

תחילה המשטרה ביקשה לעכב את הלווית הנפטרים ב-24 שעות בכדי להשלים בדיקות חיצוניות ולשלול אפשרות שצד שלישי היה מעורב במותם, אך לאחר מכן היא הגיעה למסקנה כי אין חשד לפלילים ושחררה את הגופות לקבורה.

כזכור, משפחות הנפטרים עתרו לבית המשפט העליון בבקשה שזה ימנע את נתיחת גופות יקיריהם, אך כאמור המשטרה הודיעה הבוקר כי היא מוותרת על הנתיחה.

בסוף השבוע איתרה המשטרה את גופותיהם של השניים כשהם ללא רוח חיים בחדר בבית המלון הרודס בעיר הדרומית. בתחילה היה נראה כי החשד המרכזי הוא שהשניים שמו קץ לחייהם, אולם המשטרה הודיעה כי כל כיווני החקירה נבדקים על ידה.

אינדיג, בן למשפחה חרדית, ולשעבר מגיש פינות בתכניות הלייט-נייט של יוסי אייזנטל ברדיו "קול חי", התגייס לגלי צה"ל ושירת בעבר במגוון תחומים שונים בתחנה. גם אודליה בכר היא בת למשפחה חרדית.

מהמשטרה נמסר: "בתום בדיקות ששללו כמעט באופן מוחלט התערבות פלילית של אדם אחר במותם של הזוג, הוחלט על ידי המשטרה שלא לבצע נתיחה שלאחר המוות ולהיענות לבקשת המשפחות".

"משטרת ישראל ביצעה את מרבית החקירות והבדיקות הנחוצות לצורך קבלת ההחלטה על נחיצות הנתיחה עוד בטרם חלפו 24 שעות שניתנו לה בהתאם להחלטת עיכוב ביצוע הנתיחה בבית משפט העליון והורת על שחרור הגופות, על מנת לאפשר למשפחות להביאן לקבורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר