לא רוצים הסלמה

נתניהו: "משבר החשמל - עניין פנים פלסטיני"

ראש הממשלה התייחס למשבר החשמל בעזה בסיור שקיים בפיקוד הדרום יחד עם שר הביטחון והרמטכ"ל, ואמר כי מדובר ב"עניין פנים פלסטיני". כזכור, ישראל קיצצה את שעות החשמל המוזרם לרצועה (צבא וביטחון)

נתניהו, ארכיון (צילום: מארק ישראל סאלם פלאש 90 )

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (שלישי) סיור בפיקוד דרום יחד עם שר הביטחון אביגדור ליברמן והרמטכ"ל רא"ל גדי אייזנקוט.

במהלך הביקור התייחס ראש הממשלה למשבר החשמל ברצועת עזה ואמר כי: "לישראל אין עניין בהסלמה בגבול הדרום, נושא החשמל הוא עניין פנים פלסטיני".

כזכור, אתמול החליט הקבינט המדיני ביטחוני לקצץ בשעה את משך זמן הזרמת החשמל לרצועת עזה, על פי הדיווחים ההחלטה הישראלית לקצץ בחשמל לרצועה הגיעה לאור בקשתו של יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

אבו מאזן הנמצא בסכסוך מתמשך מול ממשל חמאס בעזה מנסה לפגוע בחמאס ולהמריד נגדו את התושבים שיסבלו ממחסור בחשמל. כיום, התושבים בעזה מקבלים זרם חשמל לבתים ארבע שעות ברצף, כאשר במשך 12 שעות זרם החשמל מנותק.

במקביל הודיעה קהיר אף היא על קיצוץ בשעות החשמל שהיא מעבירה לרצועה, ההחלטה המצרית היא על רקע הסכסוך בין קטאר לאיחוד האמירויות, חמאס נתמכת על ידי קטאר ואילו מצרים בצד הפוליטי של סעודיה ויתר מדינות המפרץ הלוחמות באיראן ובקטאר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר