בתמיכת ש"ס

ראש עיריית רמלה הנבחר - מיכאל וידל

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ומזכ"ל המפלגה ח"כ יגאל גואטה חגגו הלילה את ניצחון ראש העיר הנבחר ברמלה, מיכאל וידל, שנבחר ברוב גדול - בתמיכת ש"ס - והביס את מתחריו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש העיר הנבחר מיכאל וידל, הלילה (צילום: אבי מועלם - ynet)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ומזכ"ל המפלגה ח"כ יגאל גואטה חגגו הלילה (רביעי) את ניצחון ראש העיר הנבחר ברמלה, מיכאל וידל, שנבחר ברוב גדול והביס את מתחריו.

וידל זכה ל-53.71 אחוזים מקולות הבוחרים, לעומת ממלא מקום ראש העיר, עו"ד מוטי יצחקי, שקיבל רק 26.19 אחוזים מהקולות. המתמודד עדי שטרנברג קיבל 20.1 אחוז מהקולות. יצוין כי מתוך 56,308 בעלי זכות בחירה הצביעו 20,360 תושבים.

ש"ס תמכה בוידל והימרה על הסוס הנכון בכך שלראשונה מזה שנים רבות ימונה סגן ראש עיר בשכר מטעם המפלגה, זאת לצד התחייבות על שמירת הסטטוס קוו והחלה של חוק נהרי בעירייה.

במקביל זכה וידל לקבל את ברכתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי.

כאמור, מדובר בהישג של מזכ"ל המפלגה יגאל גואטה - שראש העיר הנבחר הודה לו אמש בנאום הניצחון. גואטה, האחראי על התחום המוניציפלי בש"ס, פיקד על הבחירות מטעם המפלגה והיה בין אלו שדחפו לתמוך בוידל.

יו"ר ש"ס השר דרעי אמר הבוקר כי "התקשרתי אמש למר מיכאל וידל, מועמדנו לראשות עיריית רמלה, וברכתי אותו על הניצחון הגדול וזכייתו בראשות העיר".

"זו הצלחה גדולה ובשורה משמחת עבור כולנו", הוסיף דרעי, "ועבור העיר רמלה ותושביה. מר וידל זכה לתמיכת מועצת חכמי התורה ותנועת ש"ס כמועמד בעל הגישה המסורתית והחברתית הטובה ביותר לעיר.

"בהסכם הקואלציוני שחתמה ש״ס עם מר וידל השגנו את שמירת הסטטוס קוו בין דתיים לחילונים בעיר, בניית בתי ספר תורניים, והפניית משאבים הולמים בתקציבי הרשות יותר לצרכי שירותי הדת והציבור הדתי בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר