אמא לארבעה

נתניהו יטוס ליוון עם הטייסת החרדית הראשונה

נחמה שפיגל נובק היא אם לארבעה ילדים והטייסת החרדית הראשונה, שלאחרונה השלימה את קורס הטייס של 'אל על' והיום תטיס את ראש הממשלה והשרים ליוון (ברנז'ה, אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נחמה שפיגל נובק (צילום: מתוך ynet)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא היום (רביעי) אחר הצהריים לסלוניקי לפגישת פסגה משולשת עם מנהיגי יוון וקפריסין. את המטוס יטיסו שני טייסים: הקברניט ינון הדר והקצינה הראשונה, הטייסת החרדית, נחמה שפיגל נובק, כך מדווח "ידיעות אחרונות".

כזכור, נחמה שפיגל נובק התקבלה לקורס הטייסים של אל על ב-2015 וסיימה אותו לפני כמה חודשים בהצלחה.

הטייסת נחמה התחנכה במוסדות בית יעקב בירושלים, היא נשואה ואמא לארבעה ילדים ומתגוררת ביישוב חרדי באזור ירושלים. בגיל 20 החליטה ללמוד טיסה בארה"ב. היא קיבלה רישיון טיס בארה"ב ומאז ניסתה להתקבל לקורס הטיס של אל על. בשנים האחרונות היא עברה את דרישות הסף, אך מאחר שלא שירתה בחיל האוויר, נפלה על סעיף היעדר שעות טיסה מספיקות.

אבל שפיגל נובק לא ויתרה על חלומה החריג, והקפידה לטוס לארה"ב בכל שנה כדי להשתלם בטיסה ולצבור שעות. לאחר שעברה את כל הדרישות והמבדקים, קיבלה ב-2015 את ההודעה שהתקבלה לקורס הטייסים של אל על שנפתח באוקטובר. במהלך הקורס ילדה, ולאחר חופשת לידה חזרה לקורס והשלימה אותו.

לדבריה, על אף המקצוע הלא קונבנציונלי והחריג במיוחד עבור אישה חרדית בו בחרה היא מקבלת את תמיכת בעלה ומשפחתה למרות ההיעדרות הרבה מהארץ והעבודה בשעות לא שגרתיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר