לאחר כחמש שעות

הסתיימה חקירתו השלישית של השר אריה דרעי

חקירתו השלישית של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי במשרדי להב 433 בלוד, שהחלה בשעה 10:00 בבוקר, הסתיימה בצהריים לאחר כחמש שעות. כפי שדווח, דרעי נחקר ללא רעייתו (בארץ)

השר אריה דרעי (צילום: Hadas Parush/Flash90)

חקירתו השלישית של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי במשרדי להב 433 בלוד הסתיימה בצהריים (רביעי) וזאת לאחר כחמש שעות.

חקירתו השלישית של דרעי - עליה דווח לראשונה ב"כיכר השבת" - החלה לאחר השעה 10:00 בבוקר והסתיימה לאחר השעה 15:00.

לפי הודעת המשטרה, "החקירה משותפת למשטרת ישראל, חקירות מס הכנסה ת"א- רשות המסים והרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור במשרד המשפטים, ובליווי ופיקוח של היועץ המשפטי לממשלה. מעבר לאמור ומטבע הדברים לא נוכל להרחיב בפרטים נוספים מחקירות מתנהלות".

כפי שדווח הבוקר ב"כיכר השבת", בניגוד לשתי החקירות הראשונות בהן נחקרה רעייתו של דרעי, יפה, במקביל אליו, הרי שלחקירה השלישית הוא זומן לבדו, ללא רעייתו.

כזכור, לאחר חקירתו השנייה, הגיע השר דרעי להשתתף בישיבת סיעת ש"ס בכנסת, במהלכה, פנה דרעי לחברי הכנסת והתייחס לחקירה המתנהלת נגדו: "אני מודה לכולם על העידוד והתמיכה האדירה ומחממת הלב. קיבלתי אלפי הודעות עידוד, תמסרו לכל הנציגים את תודתי על כך".

"רעייתי ואני מרגישים טוב", הוסיף השר לחברי הכנסת וביקש: "אני מבקש מכולכם להמשיך ולנהוג באיפוק ולתת לגורמי אכיפת החוק לעשות את עבודתם". לדבריו, הוא סומך על גורמי האכיפה ומבקש שלא לתקוף אותם בכלי התקשורת: "הם עושים את עבודתם ואנחנו משתפים פעולה ומכבדים את החקירה".

דרעי סיים את דבריו ואמר: "שוב אני מודה לבורא עולם על הכל. נמשיך בעבודה ובעשייה הברוכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר