חבר בית הנבחרים שנורה במצב אנוש

מצבו של חבר בית הנבחרים שנורה היום על ידי איש שמאל קיצוני בווירג'ניה, מוגדר כעת אנוש לאחר שעבר ניתוח בבית חולים, היורה - תומך נלהב של ברני סנדרס (חדשות, בעולם)

סקאליס, חבר הקונגרס שנפצע (צילום: מתוךחשבון הטוויטר שלו)

חבר בית הנבחרים הרפובליקני סטיב סקאליס יצא הערב (רביעי) מניתוח בבית החולים "מדסטאר" בוושינגטון בו הוא מאושפז, ומבית החולים נמסר כי מצבו מוגדר כעת אנוש.

סקאליס, מצליף הרוב הרפובליקני בבית הנבחרים, נפצע היום מירי במגרש הבייסבול בעיר אלכסנדריה, וירג'יניה.
סקאליס מוגדר כמספר 3 בבית הנבחרים אחרי היו"ר פול ראיין ומנהיג הרוב הרפובליקני מיץ' מקונל. סקאליס נחשב למקורב לנשיא דונלד טראמפ ועבד עמו יחד על חוק הבריאות החדש של הרפובליקנים.

ה"וושינגטון פוסט" דיווח הערב כי מי שביצע את הירי ממנו נפגעו עוד ארבעה אנשים הוא ג'יימס הודג'קינסון, בן 66, פעיל שמאל קיצוני מהעיר בלוויל שבמדינת אילינוי, ותומך נלהב של ברני סנדרס שהתמודד לנשיאות בבחירות האחרונות במפלגה הדמוקרטית.

הודג'קינסון פרסם לפני כשלושה חודשים בעמוד הפייסבוק שלו פוסט נגד הנשיא טראמפ בו כתב: "טראמפ הרס את הדמוקרטיה שלנו. הגיע הזמן להרוס את טראמפ ושותפיו". הסנאטור סנדרס התנער מהירי ופרסם תגובה בה נאמר: " אני נגעל מהמעשה הנתעב הזה".

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ יצא לתקשורת ומסר הודעה בה אמר: "היורה נורה ומת מפצעיו", טראמפ שיבח את פעולתם המהירה של כוחות הביטחון האמריקניים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר