גוגל תשיק אפליקציה חדשה לגיבוי המחשב

גוגל הודיעה כי בתוך כשבועיים יושק שירות גיבוי יעיל לענן של החברה מכל תיקיה שתרצו במחשבכם. השירות יעזור לכם לשמור על המידע ולגשת אליו מכל מקום שתרצו (אינטרנט)

(צילום: שאטרסטוק)

מאבדים מידע? ענקית הטכנולוגיה - גוגל תשיק בקרוב אפליקציה חדשה בשם Backup and Sync, שתאפשר לכם לבחור את כל התיקיות והקבצים החשובים במחשב האישי שלכם שאותם תרצו לגבות באופן שוטף. התוכנה תחליף את "גוגל דרייב" הקיים כיום.

היעילות של האפליקציה החדשה, בניגוד לשירותים אחרים שמסנכרנים רק את התיקייה שלהם ומצריכים אתכם להעביר אליה קבצים, השירות של גוגל יאפשר לכם לבחור כל תיקייה וכל מיקום שתרצו במחשב. החומרים שיוגבו יעלו לענן של גוגל ויהיו גם זמינים לכם מכל מקום שרק תרצו – מהמחשב בעבודה, מהסמארטפון או הטאבלט.

החיסרון העיקרי של השירות החדש הוא מגבלת המקום. שירות גוגל דרייב מגיע כברירת מחדל עם 15GB בלבד, ואם לא הוספתם עד עכשיו אחסון ואתם מסתפקים בכמות החינם, רוב הסיכויים שנפח האחסון הזה לא יספיק לכם. לכן, כדי ליהנות מהשירות החדש, תצטרכו לשדרג לחבילת 100GB שתעלה לכם כ-70 שקלים בשנה, או לחבילת 1TB שתעלה לכם כ-350 שקלים בשנה לא יקר מידי אם כי ניתן כבר עתה למצוא שירותים דומים במחיר מוזל יותר.

על פי גוגל, שירות Backup and Sync יהיה זמין לכל המשתמשים מ-28 ביוני ויתמוך הן ב-PC והן במק.

גוגל חשפה את מראה השירות החדש

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר