בתנאים מגבילים

הפעיל הקיצוני משה איראם שוחרר למעצר בית

איראם, שהואשם כי הטריד ואיים קשות על ראש אכ"א בשל "גזירת הגיוס", שוחרר היום על ידי בית המשפט מבית המעצר, למעצר ביתו תחת שורה של תנאים מגבילים (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
משה אברהם איראם. מרוצה (צילום: Basel Awidat/Flash90)

הפעיל הקיצוני המוכר מרחובות גאולה ומאה שערים, משה איראם, שוחרר היום (חמישי) מהמעצר בו הוא שהה כ-12 יום, לאחר שאיים על האלוף מוטי אלמוז.

את הימים הבאים יעשה איראם במעצר בית, תחת תנאים מגבילים שנועדו לבודד אותו מהעולם שבחוץ. הוא אף יושגח דרך קבע על ידי אדם נוסף.

כזכור, בכתב האישום נגד איראם תוארו כך מעשיו: "ביום 5/5/17 הגיע הנאשם ביחד עם אדם נוסף , לישוב בו מתגורר האלוף אלמוז, וזאת על רקע התנגדותו של הנאשם למדיניות הגיוס לצה"ל, והאידיאולוגיה שאימץ לפיה יש לפגוע ולהטריד את אלה העוסקים בגיוס לצבא".

הפגנת הקיצוניים ליד ביתו של אלמוז

"בערב שבת, לאחר שווידא הנאשם כי האלוף אלמוז נמצא בקרב המתפללים הגיע לבית הכנסת ועם סיום התפילה, ניגש הנאשם אל האלוף אלמוז ברחבת בית הכנסת, והחל להטיח בו האשמות בגין ביצוע מעצר צבאי של חיילות. הנאשם המשיך בצעקות, וקרא לעברו של האלוף: 'יש דין ויש דיין' וכי מי שמענה אלמנה ויתום יש לו עונש חמור מאוד".

לדברי התביעה, לבסוף אף ירק איראם לעברו של אלוף מוטי אלמוז ראש אכ"א.

"גם במהלך שלושת הימים הבאים, ועד ליום 8.5.17, המשיך הנאשם לשהות עם האחר בקרבת בית הכנסת בישוב ובסמוך לביתו של האלוף אלמוז ואף הניף שלטים במקום", נכתב בכתב האישום.

לפני מספר שבועות חשף "כיכר השבת" הקלטה בה נשמע איראם כשהוא מנחה פעיל נגד הגיוס כיצד לבייש את מרן ראש ישיבת פונוביז הגרי"ג אדלשטיין וראש ישיבת בריסק הגאון רבי אברהם יהושע סולובייצ'יק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר