המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

אבו מאזן החליט לשנות את דרכו, כדי שיגידו שהוא נאמן ואוהב את השלום - כמו נחש קוברה שעושה עצמו מת ומי שמתקרב אליו - מכיש. הכל הצגה אחת שלמה (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא מנהיג את כל העולם הזה, כל העולמות שייכים לו וברא את כדור הארץ אך ורק לכבודו. הקדוש-ברוך-הוא ברא את בני האדם, את החיות והבהמות, הציפורים והדגים על פני כדור הארץ לכבודו, וברא את העם יהודי לכבודו בלבד!

אנחנו נמצאים בתקופה שכל העולם מסובך ומבולבל, שממשיך להסתבך ולהתבלבל. העולם ילך ויגעש, ילך וירעש יותר ויותר, חוץ מארץ ישראל הקדושה, המוגנת והשמורה מכל טיל ומכל צרה ובעיה. בורא עולם סוגר חשבון עם כל העולם, מזכך ומטהר את כל העולם, להביא לעולם חדש. בורא עולם התחיל בקטן בשנת תש"ח (1948) ובשבע השנים האחרונות ועד הרגע הזה, מגביר את המכות על כדור הארץ, מכות קשות ביותר שימשיכו ויתגברו, עד שיבינו כולם שיש בורא לעולם, שמנהיג את העולם ורוצה שכולם יחזרו בתשובה, רוצה שיהיה עולם של 'ואהבת לרעך כמוך' ושל אהבת חינם ללא אינטרס.

בורא עולם משתמש בפסוק "חרבם תבוא בליבם" - תִרְאו שהם יהרגו זה את זה בכל מקום בעולם, "וקשתותם תשברנה" - הטילים יתפוצצו בתוך מתקני השיגור. כל קנה וטיל שמכוונים לארץ ישראל, בורא עולם שובר ומסובב. זה נקרא "וקשתותם תשברנה", הקשת תשבר והחץ יתעופף למטרה ממנה נשלח, כי כשהקשת נשברת – החץ מְשַנֶה כיוון.

מי שעיניו ואוזניו בראשו, רואה ושומע מה שקורה בעולם, את כל התסבוכת - ובארץ ישראל לא קורה כלום! בארץ ישראל הכלכלה הכי טובה, בונים את ארץ ישראל הקדושה. ארץ ישראל מחכה בידיים וזרועות פתוחות לקבל את כל יהודֵי העולם! כדאי להם. כדאי לכם יהודים ל'רוץ ברגל' לארץ ישראל הקדושה. אם תישארו שם – תפסידו, תפסידו הכל! בורא עולם לא יחכה לכם. בורא עולם מזהיר משנת תש"ח ועד עכשיו, ובשבע השנים האחרונות מזהיר חזק.

כל מדינה וארץ בעולם כולו - חוץ מארץ ישראל - ש'חופרת בור' למדינה אחרת כדי להפיל אותה, תיפול בעצמה. החופר בור לחברו להפילו – ייפול בו. מידה כנגד מידה נברא העולם.

איראן שולחת תחמושת ונשק בכל מיני דרכים, כדי להפריע לארץ ישראל, לא ישירות. בורא עולם התחיל להכות אותה וזה ימשיך ויתגבר, היא תחטוף מכות קשות. הם חושבים שאם יש להם טילים ומטוסים... אצל בורא עולם הכל חול ואבק.

טראמפ, מה שמְדבר בפיו זה לא מה שליבו מהרהר. יש לו כוח, חכמה, בינה ודעת, ויודע בדיוק מה הוא עושה, וממשלת ישראל - אסור לה לוותר על אף סנטימטר מארץ הקודש! טראמפ אוהב את היהודים בארץ ישראל. את היהודים בארה"ב – אף אחד לא אוהב. בכל ארה"ב, באמריקה הדרומית והצפונית, שונאים את היהודים ואומרים שהם מפריעים להם לחיות בכבוד.

ארץ ישראל הקדושה, אף אחד לא יכול להזיק ולהפריע לה. כל מי שניסה – נכחד מעל כדור הארץ.

אבו מאזן החליט לשנות את דרכו, כדי שיגידו שהוא נאמן ואוהב את השלום - כמו נחש קוברה שעושה עצמו מת ומי שמתקרב אליו - מכיש. הכל הצגה אחת שלמה, אין להם נשמה שהיא חלק אלוקה ממעל והם לעולם לא ילכו בדרך היושר.

תורכיה מגלה את פניה האמיתיות, הם מדברים על קטאר ושומרים על קשר איתם. כל הזיוף מתגלה - דאע"ש עושה את זה דרך ארדואן. ארדואן פוחד שדאע"ש יערפו את ראשו ושומע בקולם כשאומרים לו להישאר עם קטאר. הקדוש-ברוך-הוא מגלה את כולם.

רוסיה, לא מעניין אותה כלום, רק לייצר תחמושת ונשק, הם אוהבים את היהודים בארץ ישראל.

סוריה נמחקת ונגמרת, נהרסת ונגמרת. כולם מפציצים אותה וכולם מתאמנים עליה. מדהים לראות את עבודתו של הקדוש-ברוך-הוא!

חיזבאללה ונסראללה עמוק בבוץ ורוצים להוכיח שהם קיימים. בורא עולם הִפנה להם עורף, סיבך אותם עם סוריה, הכל 'דייסה' והכל מסובך.

חמאס ממשיך לחפור מנהרות. הם פוחדים שלא יקבלו כסף, אז עובדים על אש נמוכה. הכסף עוצר אותם מלהשתגע.ברצועת עזה אוכלים זה את זה יום יום.

סין, יפן ועוד מדינות, מעתיקות וגונבות פטנטים ישראליים. אסור ליהודים למכור פטנטים, להשאיר הכל בארץ ישראל. ארץ ישראל והמוח יהודי – זה אחד. המוח היהודי ממציא פטנטים כי הנשמה מחוברת לקדוש-ברוך-הוא.

במצרים הרעב כבד, סיסי עושה מאמצים לעצור את הצרות במצרים ומנסה להתגבר על כל המפריעים. המוסלמים הקיצוניים ודאע"ש עושים בלאגן.

עיראק נהרסת ונהרסת.

ירדן מלאה פליטים, מיליונים. כל יום מתה עוד קצת.

כל מדינה וארץ שרוצים לקלקל ולפגוע בישראל – הקדוש-ברוך-הוא ייתן להם את עשר המכות באופן קשה ביותר. בורא עולם עשה לכל מדינות העולם מגדל בבל, חוץ מישראל. הם נלחמים אחד בתוך השני, ובישראל - הגבולות מוקפים בענן אש, הקדוש-ברוך-הוא מלמעלה עוטף את ארץ ישראל עם כיפה ומשיח נמצא בתוך ארץ ישראל הקדושה! משיח תפקידו לעזור לכל יהודי והבחירה בידי היהודי. החיים והמוות בידי הקדוש-ברוך-הוא ישירות, איזו נשמה להשאיר ואיזו נשמה להעלות למעלה. אפשר להתפלל שתתבטל הגזירה - בסופו של דבר, הקדוש-ברוך-הוא יחליט מה לעשות, וכולם צריכים להיות חזקים ולהאמין באמונה שלמה בקדוש-ברוך-הוא. כל יהודי שמודה ומכיר בטוב שעושה הקדוש-ברוך-הוא, יבורך מפי עליון אישית. זה כואב, זה קשה, ולמרות הכל, צריך להזיז את הכאב הצידה ולפתוח דרך חדשה – אז יקבל עזרה מהקדוש-ברוך-הוא.

צבא-הגנה-לישראל והיהודים בישראל, להיות ערניים במזרח ירושלים ובכל מקום. חלק מהגויים בעלי תעודת זהות כחולה, מסוכנים מאוד. התעודה הכחולה מאפשרת להם לעבור ממקום למקום כאילו סוג של רישיון להרוג יהודים.

בארץ ישראל הקדושה, הכל טוב. הקדוש-ברוך-הוא מבקש לעצור את הבנייה במרכז הארץ - הטבור הולך להתבקע. לִבנות במושבים, בקיבוצים, בנגב, בערבה, בבקעת הירדן, בגליל המערבי, בשומרון, ברמת הגולן, בבנימין וביהודה. לצאת מטבור הארץ!

ממשלת ישראל וכל יהודי, חייבים לעבוד ביושר ובאמת, זה מביא שמחה, שלום והצלחה, וכל מי שלא הולך בדרכי ה' – יהיה לו הפוך על הפוך, לא בעוד הרבה שנים, בתוך זמן קצר ייתפס במערומיו.

מי שמכיר את המשיח - זכה, ומי שלא זכה - צריך לעבוד קשה כדי להגיע למשיח. מי שמלגלג, לועג ומגחך - שמיים לא מקנאים בו.

יהודים יקרים, צריך להבין טוב טוב: הדור הזה הוא דור אחרון לגילוי משיח! כל שאריות התיקונים מכל הדורות הקודמים, התאספו כולם לדור הזה, והדור הזה הוא האחרון לתיקון, לא יהיה עוד דור לתקן. גמר התיקון של כל הדורות מונח על הדור הזה, דור אחרון של תיקון העולם, דור של מלך המשיח!

כל מה שקורה בעולם היום, בדור הזה, כל אסונות הטבע, תאונות מטוסים ואוניות, שיטפונות והתפרצויות הרי געש, הכל שייך לגאולה ומשיח! מי שחכם ועיניו בראשו, יכול לראות מה עושה הקדוש-ברוך-הוא בעולם כולו.

משיח נמצא ליד אנשים 'עמך', אנשים פשוטים, תמימים וענוותנים. כל המגחכים והלועגים - נתתי להם מתנה להציל להם את החיים לעולמים - זה משיח. הם ישלמו כבד, כבד ביותר, כי זה מזכיר לקדוש-ברוך-הוא שכשמשה ירד משמיים עם לוחות הברית - לעגו ועשו עגל.

משיח שעוד לא התגלה בפרהסיה - עוד לא מאוחר, לא קרה כלום, לסמוך על בוראנו! הקדוש-ברוך-הוא יכול להכריז על גילוי משיח באמצע הלילה, להכריז מתוך שינה שמשיח נמצא וקיים ויצא בפרהסיה! גם החלטת עצרת האומות המאוחדות, על הקמת ארץ ישראל הקדושה, הייתה בלילה. הקדוש-ברוך-הוא יבוא בלילה לכל יהודי לגלות לו את שמו של המשיח והתגלותו בפרהסיה! יש שופרות מוכנים בשמיים ובארץ!

אחרי שיתגלה מלך המשיח בפרהסיה, יהיה לאנשים אור של שמחה קבוע, הכל יהיה אמיתי - שמחת אמת! כולם יראו עין בעין את מלך המשיח!

כשמשיח מתגלה, צבע השמיים יהיה צהוב, תכלת וארגמן. שלושה צבעים אלה יקיפו את המשיח, את אזור מגוריו ויהיו סביבו בכל מקום בו נמצא!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר