ח"כ משה גפני מציג: ´היכל השן´ הרבני

סוף להזנחה בבתי הדין הרבניים? יו"ר ועדת הכספים עיכב אישור תקציב שיפוצים לביהמ"ש, עד לאישור תקציב דומה לבתי הדין (פוליטי)

יוסי וייס | כיכר השבת |
גפני (פלאש 90)

ביקרתם פעם ב'היכל השן' המשפטי? ראיתם פעם בית דין רבני כלשהוא ברמת פאר דומה, או אפילו מתקרבת לזה? אז זהו, גם אנחנו לא.

מדינת ישראל מסתבר, יודעת לדאוג היטב לבתי המשפט, ובכל פעם בדיון שמתעוררת הדרישה לרווחת בתי המשפט, יש לשופטים את הכתובת לאן לפנות.

כך היה אמש בוועדת הכספים, כאשר נציגי משרד האוצר בקשו מחברי הוועדה לאשר העברת מיליוני שקלים לטובת שיפוץ בתי המשפט בישראל. אלא שהם, לא לקחו בחשבון את יו"ר הועדה ח"כ משה גפני, שסירב לאשר זאת. "מדוע מופלים לרעה בתי הדין בישראל אשר מצבם הפיזי קשה מאד לעומת בתי המשפט" דרש יו"ר הוועדה הבהרות מנציגי האוצר.

"כאשר מקצים כאן מיליוני שקלים לשיפוץ בתי המשפט, על משרד האוצר למצוא תקציב גם לשיפוץ בתי הדין שחלקם נראים ונמצאים במצב מחפיר, מדוע האפליה הזאת כלפי בתי הדין המשרתים את כלל הציבור בישראל, לא פחות מאשר בתי המשפט" אמר ח"כ גפני.

בעקבות כך, נדחה הדיון בוועדה. אלא שהיום, הודיע גפניי, כי שר המשפטים יעקב נאמן פנה אליו בנושא, ואמר לו כי קיימת תכנית מוכנה לשיפוץ בתי הדין בישראל, וכי הדבר תלוי רק באישור משרד האוצר.

הדיון בוועדה התקיים לבסוף, כשגפני מאשר את התקציב לשיפוץ בתי המשפט, לא לפני שנתקבלה הבטחה מנציגי האוצר, כי בתוך חודש ימים, תוגש הבקשה המאושרת לשיפוץ בתי הדין בישראל, לאישור וועדת הכספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר