תוקף את אבו מאזן

נתניהו: "אין גבול לשקר ולעזות המצח". צפו

ראש הממשלה נתניהו התייחס בישיבת ממשלה לפיגוע הטרור המשולב בערב שבת קודש בירושלים ותקף את הפת"ח ואבו מאזן שגינו את לוחמי מג"ב ושיבחו את המרצחים (אקטואליה)

(צילום וידאו: רועי אברהם, לע"מ. סאונד: בן פרץ, לע"מ; תמונה: יונתן זינדל - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת ממשלה לפיגוע הטרור המשולב בערב שבת קודש בירושלים.

"בשם הממשלה והעם", פתח ראש הממשלה, "אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק הלב לבני משפחתה של לוחמת מג"ב הדס מלכא ז"ל. יגונם – יגוננו, צערם הוא צער העם כולו. הדס הייתה צעירה מלאת חיים. היא הייתה חדורה בתחושת שליחות של הגנה על מדינת ישראל. מפקדיה ופקודיה אהבו אותה וסמכו עליה. כמו חברתה ליחידה, הדר כהן ז"ל, היא נפלה על משמרתה במאבק נחוש נגד מחבלים צמאי דם. הדס והדר, הנאוות והנעימות בחייהן, במותן לא נפרדו. הן תישארנה קשורות לנצח בגבורתן ובהקרבתן למען העם והמדינה".

נתניהו הוסיף ואמר כי "כוחות הביטחון פועלים מיום שישי במרחב הכפר ממנו יצאו המחבלים, והם נערכים להרוס את בתיהם. ביטלנו את ביקורי הפלסטינים בישראל שאישרנו לרגל חג הרמדאן, והנחיתי את המשטרה לעבות את סידורי הביטחון והסינון ברחבת הכניסה לשער שכם".

ראש הממשלה התייחס גם לרשות הפלסטינית ואמר כי "במקום לגנות את הפיגוע, פרסם ארגון הפת"ח, שבראשו עומד אבו מאזן, הודעה בה הוא מגנה את לוחמי מג"ב שהרגו את המחבלים, והוא משבח את המרצחים כגיבורים. כנראה שאין גבול לשקר ולעזות המצח. הרשות הפלסטינית כמובן מסרבת לגנות את הרצח, ואותה רשות תשלם עכשיו פיצויים בכספים למשפחות של הרוצחים".

"אני קורא למדינות העולם לגנות את הרצח ואת משבחיו, ולדרוש לאלתר את הפסקת התשלומים של הרשות הפלסטינית למשפחות מחבלים – דבר שרק מעודד את הטרור", דברי ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר