נתניהו מבהיר: זה מה שלא זכרתי בישיבה

ראש הממשלה מכחיש כי טען במהלך ישיבת ראשי הקואליציה שלא הכיר את תכנית המתאר לעיר הפלסטינית בשומרון וציין כי דיבר רק על מספר הדירות - שלא הוצגו בדיון (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
רה"מ נתניהו (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

סאגת הרחבת קלקיליה: ראש הממשלה בנימין נתניהו מכחיש הבוקר (שני) את הדיווחים כי טען במהלך ישיבת ראשי הקואליציה שלא הכיר את תכנית המתאר לעיר הפלסטינית בשומרון.

בהודעה רשמית שנמסרה מלשכת ראש הממשלה נכתב: "בניגוד מוחלט למה שפורסם בכמה כלי תקשורת, ראש הממשלה רק אמר שלא זכור לו שהוצג בתכנית המתאר נתון של 14,000 יחידות דיור".

לפי ההודעה, דברי נתניהו בישיבה התייחסו רק למספר הדירות העצום שאושרו לבניית הפלסטינים ולא לעצם אישור הבנייה אותו הוא לא שכח.

"עיון בפרוטוקול הישיבה מוכיח כי דבריו של רה"מ מדויקים ואכן לא הוצגו מספר יחידות דיור בדיון", נאמר בהודעה.

כזכור, העיתונאי עמית סגל דיווח אתמול כי ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בישיבת ראשי הקואליציה כי הוא אינו זוכר שהצביע על התכנית, וכי הוא יחזיר את התכנית לדיון מחודש בקבינט - זאת ככל הנראה לנוכח הלחץ הגובר מהימין.

האמירה הזו הדהימה את המערכת הפוליטית, מאחר ורק ביום רביעי האחרון, מסרה לשכת ראש הממשלה בתגובה לביקורת מימין על התוכנית להרחבת קלקיליה כי "מדובר בהחלטה ישנה שאושרה על ידי הקבינט בשנה שעברה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר