הכרת הטוב

נתניהו לבן הנשיא טראמפ: "תודה על העמידה לצד האמת"

הכותרת המקוממת והעוינת של ה-BBC לפיגוע הרצחני בירושלים, שונתה לאחר מחאתו הפומבית של בן הנשיא טראמפ. כעת מודה לו על כך ראש הממשלה נתניהו (מדיני)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
סמל הרשת הבריטית (צילום: מתוך חשבון הגוגל+ של BBC)

המחאה של בן הנשיא טראמפ, ג'ון, נגד הסיקור העוין של רשת החדשות הבריטית BBC את הפיגוע האחרון בירושלים, זוכה לתודה פומבית מראש הממשלה בנימין נתניהו.

"תודה על העמידה שלך לצד ישראל - והאמת", צייץ ראש הממשלה לבנו של נשיא ארצות הברית כשהוא מרטווט את ציוץ המחאה הראשוני שלו.

כזכור, את הפיגוע המשולב בליל שבת בו מחבל רצח את השוטרת רס"ר הדס מלכא הי"ד, הגדירה הרשת הממלכתית כאירוע בו "שלושה פלסטינים נהרגו לאחר דקירה קטלנית בירושלים".

ג'ון, טראמפ ג'וניור (צילומסך: מתוך חשבון הטוויטר הרשמי)

אחד המוחים הבולטים נגד הסיקור ברשת, הוא דונלד טראמפ ג'וניור, בנו של נשיא ארה"ב, שצייץ ברשת הטוויטר: "צריך מושג חדש כדי לתאר את השטות הזאת. זה מעין היפוך של האשמת הקורבן. אולי התכוונתם ששוטרת ישראלית נדקרה למוות כן? זה הכי קרוב למידע מוטעה שאפשר".

בהמשך שינתה הרשת את הכותרת ל"שוטרת ישראלית נדקרה למוות בירושלים", ופרסמה הודעת התנצלות בה נכתב, "מקבלים את הטענה כי הכותרת המקורית של הידיעה לא שיקפה באופן מדויק את אופן האירוע ועל כן שינינו אותה בהתאם. לא הייתה כוונה להטעות את קהל הקוראים, ואנחנו מצטערים בפני כל מי שנפגע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר