היום הרביעי

חמותו של נתן חג'אני: "לא מחפשים אותו" - חושפת: גם בעלי טבע. צפו

חמותו של נתן חג'אני שטבע ביום שישי בכינרת, פרסמה סרטון בו היא מאשימה את כוחות הביטחון שלא מחפשים די את חתנה ומגלה כי כבר אירעה טרגדיה דומה במשפחה (חדשות)

"לא מחפשים את חתני". החמות, היום בכינרת (צילום: מתוך פייסבוק. תמונה ראשית, סירות החיפוש: דוברות זק"א)

זה היום הרביעי, שעקבותיו של הצעיר נתן חג'אני נעלמו בכנרת, מאז טבע בה ביום שישי האחרון.

חמותו של נתן פנתה הבוקר (שני) לאזרחים ובסרטון שפרסמה מתחה ביקורת חריפה על כוחות המשטרה שלטענתה לא עושים די לחפש את חתנה.

"אני מתחננת. אנחנו פה מספר ימים חסרי אונים ומרוטי עצבים. הבת שלי כבר נמצאת בהתמוטטות עצבים, אין פה פעילות, לא מחפשים אותו. אני מתחננת לצוללנים, מי שיכול שיבוא להתנדב להוציא את החתן שלי מהמים. אין פה שום פעילות, הם רואים שאנחו שותקים".

היא אף חושפת כי לפני מספר שנים חוותה בתה טרגדיה דומה בעת שאביה טבע למוות מול עיניה: "הבת שלי עברה כבר טראומה לפני כמה שנים, היא ראתה את אבא שלה טובע במים. היא חיכתה שנים להתחתן והיא עכשיו ראתה את הבעל שלה טובע".

נתן חג'אני, נעדר כבר ארבע ימים בכנרת (צילום: באדיבות המשפחה)

בבקשה לסיוע אמרה החמות: "עם ישראל, שעוזרים לכל אחד בעת צרה, בואו ותעזרו לבת שלי להוציא את הבעל שלה מתחת למים, שהוא שם כבר כמה ימים".

אלא שבהודעת כוחות ההצלה הבוקר נכתב כי הפעילות להצלתו נמשכת כרגיל. החל משעות הבוקר המוקדמות פועלים צוללני זק"א יחד עם צוללני היחידה הצפונית של משטרת ישראל, בחיפוש בתנאים מורכבים אחר הנעדר שעקבותיו נעלמו.

סירות החיפוש (צילום: דוברות זק"א)

עידו קטץ, מפקד יחידת הצוללים של משטרת צפון, שיבח את שיתוף הפעולה עם זק"א המהווה מכפיל כוח מקצועי ומנוסה בשטח, למען המטרה הנעלה של הבאת הנעדר למנוחה מכובדת.

חיים אוטמזגין מפקד יחידת הצוללים של זק"א אמר: "ניסיונם של יחידת הצוללים הצפונית של משטרת ישראל מהווה עבורנו מצפן מקצועי ומאפשרת לנו להיות שותפים ועמיתים מקצועיים במשימה מורכבת ומאתגרת".

בראיון שהעניק אמש ל'כיכר השבת' אהרון חג'אני אבין אהרון הוא התחנן לאזרחים שיבואו לסייע בחיפושים. האב ביקש מאנשים לקבל על עצמם קבלות טובות ולהתחזק לזכותו של בנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר