החשוד בתקיפה

השופט בערעור: לסיים את חקירת הפרסומאי עד יום שישי

בבית המשפט המחוזי בירושלים נידון היום ערעורו של איש הפרסום החרדי שנעצר בשבוע שעבר בחשד לשורת מקרי תקיפות של עובדותיו החרדיות, לאחר שמעצרו הוארך (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
העצור ועורך דינו, בבית המשפט (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בשבוע שעבר סער עולם הפרסום החרדי, עם היוודע דבר מעצרו של אדם מוכר שניהל משרד פרסום בירושלים, ולאחרונה ניהל מוסד חינוכי בעיר אלעד.

המעצר בוצע לאחר חקירה מקיפה שהחלה בעקבות שורת תלונות של עובדות חרדיות אצלו במשרד, שלטענתן תקף והשפיל אותן באופן קבוע וסדרתי.

אתמול הוארך מעצרו בבית משפט השלום בירושלים מאחר ו"מדובר בהיקף חקירה רב ונרחב וכי קיימות פעולות חקירה נוספות שהינן בנות שיבוש" כדברי השופט, אך היום (שני) דן בית המשפט המחוזי בעיר בערעור על החלטה זו, שהגיש העצור באמצעות פרקליטו עו"ד אריאל עטרי.

החשוד בבית המשפט (צילום: גיל יוחנן, ynet)

השופט דניאל טפרברג בהחלטתו צידד בעמדת המשטרה כי יש להותירו במעצר, אך הביע את תקוותו ודעתו כי החקירה תסתיים עד לתום תקופת מעצר זו, יום שישי הקרוב.

"העורר עצמו בהתנהלותו, גורם להתמשכות החקירה, כאשר איננו מוסר גרסה ברורה ואיננו משיב לשאלות שנשאל ואף שומר לעתים על זכות השתיקה. השתיקה כשלעצמה מצטרפת להחשדה כי יש לו מה להסתיר", כתב השופט.

עו"ד אריאל עטרי אמר ל"כיכר השבת" בתגובה להחלטה היום: "המשטרה טפסה על עץ גבוה ומחפשת דרכים לרדת ממנו. בית המשפט המחוזי קבע שיהיה עליה לסיים את החקירה עד יום ו' ואני משוכנע שעם התבהרות התמונה - תסגור המשטרה את התיק נגד מרשי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר