אשת הנעדר בכנרת

מור חג'אני מתארת: "הלב נשבר לחתיכות; גם אבא שלי טבע מול עיני"

אסון הטביעה בכנרת של נתן חג'אני בסוף השבוע האחרון, אינו הראשון עבור אשתו האומללה. גם אביה טבע לנגד עיניה לפני 18 שנה בבריכה ביהוד. הפוסט המצמרר שלה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתן חג'אני, הנעדר (צילום: באדיבות המשפחה)

מור חג'אני, שהתחתנה עם בעלה נתן (25) לפני 3 חודשים, פרסמה היום (שני) בפייסבוק קריאה להצטרף לחיפושים אחר בעלה שביום שישי האחרון טבע כזכור בכנרת.

"עם ישראל היקר", כתבה בפוסט ששיתפה אחת מחברותיה, "אני מתחננת לעזרה שלכם. איבדתי את אבא שלי בגיל קטן בבריכה ועכשיו בפעם השנייה אני עוברת את אותו הסיוט עם בעלי הטרי שהתחתן איתי לפני שלושה חודשים".

"הלב שלי נשבר לחתיכות והדמעות לא מפסיקות לרדת. אני מתחננת לכל מי שיכול לבוא לעזור בחיפושים, אני רק רוצה שיחזירו לי את בעלי", כתבה מור.

כוונתה של אשת הנעדר היא לאסון שאירע לפני 18 שנים בבריכה ביהוד. "זה פשוט קורע לב. היא ראתה את אביה טובע מול עיניה ועכשיו גם את בעלה. הכול חזר אליה והיא כל הזמן בוכה. במשך ארבעה ימים היא נמצאת בחוסר ודאות מוחלט, לא אוכלת ולא ישנה", סיפרו מכרי המשפחה ל-ynet.

"לא מחפשים את חתני". החמות, היום בכינרת (צילום: מתוך פייסבוק)

כזכור, אמה טענה מוקדם יותר בסרטון שפרסמה כי לא נעשים מספיק מאמצים, אך במשטרה ציינו כי החיפושים אחר חג'אני נערכו ברחבי האגם ובחופים שמסביבו, ובעקבות הערכות המצב וחישובים מקצועיים החיפושים התמקדו במרחק של כ-600 מטרים מהחוף, מקום היעלמותו.

לדבריהם, עשרות סיירים ופרשים של המשטרה הוזעקו לאזור, וספינות של השיטור הימי נמצאות במקום מהיום הראשון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר