"האיש מרדכי הולך וגדול"

רבבות בהילולא של הרב מרדכי אליהו זצוק"ל

הרחבה הענקית בהר המנוחות היתה מלאה עד אפס מקום בהמוני מתפללים מכל גווני עמך בית ישראל, אברכים ובחורי ישיבות, דתיים ושאינם, מכל עדות ישראל ושכבות הציבור. צפו בוידאו ובגלריה (חרדים)

רבבות בהילולא של הרב מרדכי אליהו זצוק"ל. (צילום: אתר הרב)

מעמד עוצמתי שטרם נראה כמותו בהילולת מרן הראשל"צ רבי מרדכי אליהו זצוק"ל.

משך כל התקופה האחרונה עדים היו כולם לאווירה של טרום ההילולא שהיתה ברחבי הארץ, הופצו עלונים עם סיפורי מופת על הרב, מסע כבוד התורה נרחב באפיקים שונים, אך אף אחד לא צפה את הכבוד האמיתי שרוחשים תלמידיו ומוקיריו של מרן זצ"ל שבאו להר המנוחות וכך נוצר מצב שלמרות ההיערכות המוקדמת של משטרת ישראל והסדרנים נוצר כאוס מסוים.

היה שובל ארוך של כלי רכב המבקשים להגיע למעמד הגדול. הדרכים המובילות להר המנוחות ממערב דרך גינות סחרוב ועד צפון דרך כנפי נשרים מלאות בהמון אדם שתפסו מקום חניה באזור וצעדו רגלית אל הציון הקדוש.

מורשתו של הרב מרדכי אליהו | לאתר הרב לחצו כאן

הרחבה הענקית בהר המנוחות היתה מלאה עד אפס מקום בהמוני מתפללים מכל גווני עמך בית ישראל, אברכים ובחורי ישיבות, דתיים ושאינם, מכל עדות ישראל ושכבות הציבור. בתוך הציון עצמו נכנסו המוני המשתתפים. ולאחר תפילה חרישית בפנים אפשרו באופן מסודר לבאים אחריהם להכנס לציון.

מאות מניינים למנחה וערבית התקיימו סביב הציון, וכ"כ נמכרו במקום ספריו של בעל ההילולא ומוצרי קודש שונים לתועלת הציבור. קונטרס תפילה ונרות להדלקה חולקו חינם לציבור הרחב ואוירת התעלות מיוחדת הורגשה באויר.

המארגנים הכינו מבעוד מועד כמויות ענק של כיבוד ושתיה לרווחת הציבור.

סירי טשולנט ענקיים, עשרות סירי קוגל, ומאות קילו של עוגיות ופירות, אלפי בקבוקי שתיה, עשרות אלפי ארטיקים ועוד שפע אדיר שזרם באהל הכנסת האורחים לאורך כל ההילולה.

מול רבבות המשתתפים הוקמה בימת כבוד מרשימה עם מאות רבנים וראשי ישיבות, אישי ציבור ורבני קהילות ובניו של הרב, ובראשם הרב הראשי הרב דוד לאו והרב שלמה עמאר שהצטרפו למעמד המרגש עם הצדיק ר' יעקב עדס.

על גבי מסכי ענק הוקרנו קטעי וידאו נדירים של הרב זצ"ל.

מורשתו של הרב מרדכי אליהו | לאתר הרב לחצו כאן

שיאו של הערב היה סיום הש"ס בבלי שנלמד בעיון על ידי אברכי בית המדרש דרכי הוראה לרבנים מיסודו של מרן הרב מרדכי אליהו זצוק"ל, ולאחריו קריאת תהילים ברוב עם כאיש אחד בלב אחד.

עשרות האוטובוסים שהגיעו מרחבי הארץ כולה יצאו בחזרה לאחר תום העצרת כשהמשתתפים משוחחים בינהם על שזכו להיות חלק מערב מרומם ומסוגל זה.

מהועדה המארגנת נמסר כי הופקו הלקחים בנושא התחבורה ובעז"ה בשנים הבאות ישכירו שטחים נוספים לחניית האלפים.

צילום תמונות: אתר הרב מרדכי אליהו ויוצר אור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר