הפריע לראיון. צפו

אורן חזן קרא "פושטקית" בשידור חי - והורחק

הח"כ הפרובוקטיבי מהליכוד "נצמד אלי באופן אלים בעודו צועק באוזניי וקרא לעברי קריאות גנאי כמו 'פושטקית' ופחדנית", תיארה הח"כית ממרצ בקובלנה שהובילה לענישה. צפו (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
העימות בין חזן לרוזין (צילום: מתוך "לפני כולם", באדיבות ערוץ 20)

ח"כ אורן חזן (ליכוד) הורחק לשבוע ממליאת הכנסת ומוועדותיה, לאחר שהפריע לח"כ מיכל רוזין (מרצ) בכנס של "שוברים שתיקה" בקריית אונו, במהלך שידור חי בתקשורת.

"חזן נצמד אלי באופן אלים בעודו צועק באוזניי וקורא לעבר קריאות גנאי כמו 'פושטקית' ופחדנית", תיארה רוזין בקובלנה שהגישה לוועדת האתיקה בכנסת.

היום (שני) הוועדה קבעה כי "מצפייה בשידור בערוץ 20 עולה כי חזן נעמד בצמוד לח"כ רוזין במטרה לפוצץ את הראיון עמה, להוציאה משיווי משקל ומריכוז, ולא לאפשר לה כלל לומר את דבריה, ולא במטרה להתעמת איתה עימות לגיטימי על עמדותיה כפי שטען".

לפי הוועדה, "חזן הפר את כלל האתיקה הקובע כי חבר הכנסת ישמור על כבוד הכנסת וכבוד חבריה. אין זו הפעם הראשונה ואף לא השנייה שבה ועדת האתיקה דנה בקובלנות שעניינן התנהגותו של ח"כ חזן כלפי עמיתיו, כאשר בחלק מהמקרים אף הוטלו עליו סנקציות משמעתיות. חופש הביטוי של הח"כים לא נועד לרמוס לחלוטין את חופש הביטוי של עמיתיהם, תוך הטחת ביטויים מהסוג שהשמיע ח"כ חזן".

בתגובה להחלטה, מסר ח"כ חזן: "צר לי שכנסת ישראל הפכה לכלי שרת בידי אנשי השמאל הקיצוני ושוברים שתיקה. להרחיק אותי בגין כך שיצאתי נגד הארגון הבוגדני והשפל הזה שוברים שתיקה - או יותר נכון 'שוברים את צה"ל' ונציגיו זה הישג גדול לשונאי ישראל ולמחבלים. אישית אני גאה על כך שזעקתי את זעקת החיילים ושמרתי על כבודם של חיילי צה"ל ושל מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר