כספים הועברו

דיווח: התקדמות ממשית בפרשת הצוללות

איש עסקים מסר בעדותו כי העביר חצי מיליון אירו מידי נציג המספנה בגרמניה מיקי גנור לחברה בקפריסין. זו הפעם הראשונה שלמשטרה יש עדות על העברת כספים (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אחת הצוללות (צילום: אלעד גרשגורן, ynet)

התפתחות בחקירת "תיק 3000" העוסק בעסקת הצוללות עם גרמניה כאשר על פי הדיווח הערב (שני) בערוץ 10, המשטרה גבתה לפני כמה ימים עדות מאיש עסקים שהעביר כחצי מיליון אירו מנציג המספנה הגרמנית, מיקי גנור, לחברה בקפריסין.

מדובר בהתפתחות משמעותית שכן לראשונה עולה בחקירה העברת כספים לכאורה אם כי עדיין בסדר גודל קטן יחסית לגודל העסקה עצמה. עוד נאמר כי היעד שאליו הועבר הכסף הוא חשוד בפרשה שעדיין לא נחקר באזהרה לפי חשד המשטרה. לא צוין מיהו האיש.

לפי הדיווח, איש העסקים נדרש למסור את עדותו עם נחיתתו בנמל התעופה בן גוריון. במהלך 2013, כך דווח, הכסף הועבר מחברה שבבעלות גנור לחברה שבבעלות איש העסקים, וזה התבקש להעבירו לחברה בקפריסין. בפני החוקרים אישר האיש שההעברה אכן בוצעה.

כזכור, לפני כארבעה חודשים הורו פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה על מעבר לחקירה פלילית בפרשת כלי השיט, זאת "לאור איסוף ראיות שהעלו חשד סביר נגד חלק מהמעורבים בפרשה לביצוע עבירות מתחום השחיתות". בהודעה שפורסמה אז נמסר כי "על פי ממצאי הבדיקה עד כה, ראש הממשלה איננו בין החשודים בפרשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר