צפו בתיעוד

משאית ענק עם מטען חורג הורדה מהכביש

משאית באורך 31.6 מטרים עמוסה במטען חורג שאינה מורשית לנוע בכביש, אלא בליווי ניידות משטרה בלבד, נסעה לבדה על כביש 6, אותרה על ידי המשטרה ונעצרה (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

בפעילות גלויה וסמויה שביצע אגף התנועה אתמול (שני) כנגד עבירות תנועה המבוצעות על ידי אוכלוסיית נהגי המשאיות ורכבים כבדים, אותרה משאית בכביש 6 ליד מחלף נחשונים , אשר עמוסה במטען חריג שהועמס עליה כשיצאה הבוקר מהמפעל בצפון הארץ, אורכה הכולל של המשאית הגיע ל-31.6 מטרים ובעצם כך היוותה לסיכון חיי אדם של משתמשי הדרך.

ממשטרת ישראל נמסר כי משאית כזו מורשית לנוע בכביש בתנאים של ליווי בניידות משטרה ובשעות מסוימות ביום כמתבקש עפ"י החוק.

השוטרים עצרו את המשאית והפסיקו את נסיעתה, למקום זומנו 6 ניידות משטרה נוספות אשר דאגו ללוות בבטחה את המשאית עד למקום מבטחים שלא יהווה סכנה או הפרעה לתנועה.

בוחני רכב מקצועיים של אגף התנועה ביצעו בדיקת תקינות למשאית וגילו ליקויי תקינות ובטיחות חמורים.

נהג המשאית בן ה-25 מהצפון טען - "ככה שלחו אותי מהחברה חשבתי שזה בסדר", כנגד הנהג נרשמו דוחות בגין ליקויי תקינות הרכב ובגין איסור השימוש ברכב , כמו כן הוא זומן להישפט בבית המשפט.

כנגד בעלי החברה וקצין הבטיחות של החברה ייפתח הליך חקירה והם יזומנו כבר היום בבוקר לחקירה ביחידה המרכזית של אגף התנועה מתוקף אחריות שילוחית.

משטרת ישראל רואה בחומרה רבה עבירות של סיכון חיי אדם בכבישים ותפעל כנגד הנהגים ומשלחיהם באפס סובלנות ותמצא עימם את הדין עד תום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר