טרגדיה

עורך דין חרדי נהרג בתאונת אופנוע בכביש 443

עורך דין חרדי מוכר מבני ברק, בשנות ה-40 לחייו, נהרג הבוקר בתאונת דרכים קטלנית בכביש 433, לכיוון ירושלים. כוחות ההצלה ביצעו בו החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: יחזקאל איטקין, זק"א)

טרגדיה: עורך דין חרדי, בשנות ה-40 לחייו, המוכר היטב בבני ברק, נהרג הבוקר (שלישי) בתאונת דרכים קטלנית בכביש 433, לכיוון ירושלים.

סמוך לשעה 09:30 בבוקר התקבל דיווח על רוכב אופנוע שנפגע ממשאית בכביש 443, ממחסום מכבים לכיוון ירושלים. חובשים ופראמדיקים של איחוד הצלה ומד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה בסופן נאלצו לקבוע את מותו.

ניסן כהן, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה, סיפר כי "תוך כדי נסיעה נתקלתי ברוכב האופנוע ששכב לצד משאית סמיטריילר כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. עצרתי בצד הדרך וירדתי להגיש לו סיוע רפואי ראשוני תוך כדי שהצטרפו אלי צוותי רפואה של צה"ל מהמחסום הסמוך ומתנדבים נוספים של איחוד הצלה שהיו בסמיכות למקום. ביצענו ברוכב האופנוע פעולות החייאה ולאחר מכן למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה".

פראמדיק מד"א עליאן שריף סיפר כי "מדובר בתאונה קשה, רוכב האופנוע, גבר כבן 45, שכב בסמוך למשאית כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. בסיוע כוח רפואה של צה"ל הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

שרגא סופר מתנדב זק"א מודיעין, אמר: "מדובר בתאונה קשה עם מעורבות משאית סמיטריילר ואופנוע, כאשר הגעתי לזירה רוכב האופנוע כבן 40 היה שרוע על הכביש צמוד למשאית, אופי הפגיעה ממנו סבל היתה קשה וקטלנית, אחרי מאמצים וניסיונות החייאה רבים, רופא מד"א אישר את מותו במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר