טרגדיה קשה

ההרוג בתאונת האופנוע: עו"ד אלקנה בישיץ

עורך דין אלקנה בישיץ, בן 41, נהרג הבוקר בתאונת דרכים קטלנית בכביש 433. מכריו מספרים: "היה לוחם משפטי עז נפש שלא וויתר ומאידך בעל נפש רגישה לכל מצוקה" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
עו"ד אלקנה בישיץ ז"ל וזירת התאונה (צילום: ארכיון 'כיכר השבת', יחזקאל איטקין - זק"א)

טרגדיה קשה: עורך דין אלקנה בישיץ, בן 41, נהרג הבוקר (שלישי) בתאונת דרכים קטלנית בכביש 433, ממחסום מכבים לכיוון ירושלים, שעה שרכב על אופנוע והתנגש במשאית שנכנסה לצומת. בפטירתו הותיר אחריו ארבעה יתומים.

בשנים האחרונות התגורר בישיץ בגבעת שמואל אך היה מוכר מאוד בעיר בני ברק. הוא גדל במגזר החרדי ולאחר לימודי משפטים הפך לפרקליט מוכר וליווה תיקים פליליים רבים.

בישיץ שימש לא אחת שליח בנושאים רגישים שונים ונודע כעורך דין שניהל מאבקים משפטיים בהם גם ציבוריים שזכו להד תקשורתי.

הקלטה של עו"ד בישיץ מהשעות האחרונות לחייו בדאגה לאישה שייצג בעבר

לקוחותיו מספרים על אדם מוכשר ונאמן שהפך את העולם למען זיכויים והצלחתם. "הוא נכנס לכל תיק במלוא המרץ והעוצמה ולא הרפה עד לתוצאה המיוחלת. זהו הלם גדול. מדובר באדם מיוחד אהוב על כולם וחסרונו יורגש", הם אומרים.

עו"ד איציק וינד, פרקליט חרדי מספר ל"כיכר השבת": "דיברתי איתו הבוקר בשעה 8:30. התקשרתי אליו אמרתי לו: 'אלקנה. יש לי סיפור של אישה גרושה ממודיעין עילית, אם חד הורית ל-2 ילדים, שבעלה לא משלם לה תשלומי מזונות ואין לה מספיק כסף לשלם לעורך דין'. אלקנה ענה: 'בשמחה, זו המצווה שלי. אני אטפל בכל מה שצריך ללא כל תמורה. אני נוסע עכשיו לדיון בירושלים ומיד כשאני חוזר אני מטפל בתיק'".

"העלנו את האישה לשיחת ועידה והיא בכתה מרוב אושר שיש אדם שמוכן לעזור לה למרות שאין לה אמצעים כלכליים", מספר עו"ד וינד. "בישיץ ידע מצד אחד להילחם ולתת פייט בקרב המשפטי ומאידך היה בעל לב טוב ורחב שאהב לעזור למסכנים ולאלו שנדפקו מהמערכת ומהממסד".

בישיץ במשרדים בבני ברק

"אני כולי בבכי עכשיו על מה שקרה. אנחנו בהלם טוטאלי", מספר עו"ד וינד.

מכר נוסף מספר ל"כיכר השבת" כי "אלקנה היה שילוב של נחישות ורגישות. לוחם משפטי עז נפש שלא וויתר ומאידך בעל נפש רגישה ועדינה שאוזנו היתה כרויה לטפל בכל צרה ומצוקה".

כפי שדווח מוקדם יותר ב"כיכר השבת", סמוך לשעה 09:30 בבוקר התקבל דיווח על רוכב אופנוע שנפגע ממשאית בכביש 443, ממחסום מכבים לכיוון ירושלים. חובשים ופראמדיקים של איחוד הצלה ומד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה בסופן נאלצו לקבוע את מותו.

ניסן כהן, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה, סיפר כי "תוך כדי נסיעה נתקלתי ברוכב האופנוע ששכב לצד משאית סמיטריילר כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. עצרתי בצד הדרך וירדתי להגיש לו סיוע רפואי ראשוני תוך כדי שהצטרפו אלי צוותי רפואה של צה"ל מהמחסום הסמוך ומתנדבים נוספים של איחוד הצלה שהיו בסמיכות למקום. ביצענו ברוכב האופנוע פעולות החייאה ולאחר מכן למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה".

פראמדיק מד"א עליאן שריף סיפר כי "מדובר בתאונה קשה, רוכב האופנוע, גבר כבן 45, שכב בסמוך למשאית כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. בסיוע כוח רפואה של צה"ל הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

הלוויה תתקיים בשעה 17:30 בבית העלמין סגולה בפתח תקווה.

יושבים שבעה בבית המנוח ברחוב עוזיאל 8, גבעת שמואל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר