המתקפה נמשכת

הרב מוצפי צפה בתכני "הידברות" ותוקף: "מרצים מקשקשים. השתגענו"

"הביאו לי לבית את הדיסק. מראים שם אשה אירופית, חובשת פאה נוכרית-בלונדינית, והיא נותנת הרצאה על שלום בית וחינוך ילדים. אוי לעיניים שכך רואות" זועם הרב מוצפי (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(וידאו: באדיבות המצלם. תמונה ראשית: יעקב נחומי ויעקב כהן, פלאש 90)

הגאון רבי בן ציון מוצפי, מבכירי הפוסקים הספרדים, ממשיך במתקפה החריפה שלו נגד ארגון 'הידברות' שבראשות הגאון רבי זמיר כהן, זאת בעקבות מיזם הטלוויזיה 'צופיה'.

"כל אחד עושה מה שרוצה. הדור הזה נהיה פרוץ לחלוטין" אמר הגאון הרב מוצפי והוסיף: "הנה עכשיו באו איזה ארגון מסוים, והתחילו לפרסם בחוצפה, בעזות מצח, טלוויזיות בבתים!, ואתה תתקשר לפלוני והוא יבוא להתקין לך בבית. והוא אומר במסווה של 'להשמיע דברי תורה', בטלוויזיה הזו אתה יכול לראות כל מיני מראות אסורות!, תראו לאן הגענו. והוא כותב לך למעלה באדום 'כשר למהדרין'".

הרב מוצפי התייחס לתכנים בערוץ של 'הידברות' ואמר: "מה הם יושבים שם בטלוויזיה הזו? מה הם מראים? יום אחד הראה לי, הביא לי לבית את הדיסק. מראים שם אשה אירופית, חובשת פאה נוכרית-בלונדינית, והיא נותנת הרצאה על שלום בית וחינוך ילדים. אוי לעיניים שכך רואות!. זאת האשה יכולה לתת לי הדרכה אי להתנהג בבית? מה קרה לנו? השתגענו?".

הגאון הרב מוצפי יצא גם נגד המרצים של 'הידברות' ואמר: "מדברים הרצאות, כל מיני הרצאות של שטויות. חסר? תצטט את רבנו בחיי, צטט את 'צרור המור' והגאון מוילנא. הוא מדבר מהראש שלו. אני לא יודע מה הוא אכל ומה הוא שתה ומתחיל לקשקש.

חשיפת הסיפור ב"כיכר השבת", אתמול

"עושה עם הידיים. מלמדים אותם איך לעשות. להבדיל, זה מהנצרות העתיקו. שם מלמדים את הכמרים לעשות ככה בידיים. התורה שלנו לא צרכה את זה. מי היה הרב הראשון שלנו? משה רבינו, כבד פה וכבד לשון. התורה שלנו לא צריכה שיווק ופרסומות".

"זה נורא ואיום, ירוד ירדנו" סיכם הרב את דבריו.

בארגון 'הידברות' מסרו אתמול בתגובה כי "לאחר נתונים שגויים שנתנו לרב מוצפי ברור שהרב יתנגד, אבל אם היו נותנים לרב את הנתונים הנכונים שזה לא למגזר החרדי וזה נטו למגזר מתחזק שרוצה להוציא את הטלוויזיה, הרב היה מעודד זאת".

כמו כן, ל"כיכר השבת" נודע כי הגאון רבי זמיר כהן, שמודע לחרושת השמועות סביב הערוץ החדש, שיגר בימים האחרונים מייל לעובדי 'הידברות' ובו הדגיש: "עקב שמועות שונות ומשונות אודות מסך 'צופיה', הנני להבהיר שהמסך נוצר עבור הציבור המסוים הזקוק לו ואינו מיועד לציבור החרדי".

"במקרים יוצאי דופן המוגדרים כהצלה יש להעביר את הפניה לוועדת הרבנים. חשוב שכל עובד ועובדת ידעו על כך ולא יציעו או ימכרו את המסך לציבור זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר