בעקבות "כיכר השבת"

התיק של עו"ד אלקנה בישיץ יטופל בהתנדבות אצל עו"ד אחר

לאחר פטירתו הטרגית של עו"ד אלקנה בישיץ ז"ל, נרשמת סגירת מעגל. עו"ד כלילה גילברט - לנדאו התגייסה לטפל בהתנדבות - באחד התיקים בהם טיפל ללא תשלום (אנשים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
עו"ד אלקנה בישיץ (צילום: מתוך פייסבוק)

בעקבות "כיכר השבת": פטירתו הטרגית של עורך הדין אלקנה בישיץ ז"ל שנהרג הבוקר (שלישי) מפגיעת משאית בעת שרכב על אופנועו בכביש 433 בדרך לירושלים, הכתה בהלם את חבריו וידידיו כמו גם רבים בקהילה החרדית שהכירו אותו.

עוד בנושא:

בראיון ל"כיכר השבת" סיפר עו"ד איציק וינד כי שוחח עם אלקנה בישיץ שעה קלה לפני מקרה המוות ודיברו בין היתר כיצד ניתן לסייע לאם חד הורית גרושה ממודיעין עלית אשר בעלה לשעבר ממאן לשלם לה ולשתי בנותיה מזונות, כאשר בישיץ אמר כי הוא לוקח על עצמו לטפל בתיק ללא תשלום.

"דיברתי איתו הבוקר בשעה 8:30", סיפר עו"ד וינד. "התקשרתי אליו אמרתי לו: 'אלקנה. יש לי סיפור של אישה גרושה ממודיעין עילית, אם חד הורית ל-2 ילדים, שבעלה לא משלם לה תשלומי מזונות ואין לה מספיק כסף לשלם לעורך דין'. אלקנה ענה: 'בשמחה, זו המצווה שלי. אני אטפל בכל מה שצריך ללא כל תמורה. אני נוסע עכשיו לדיון בירושלים ומיד כשאני חוזר אני מטפל בתיק'".

"העלנו את האישה לשיחת ועידה והיא בכתה מרוב אושר שיש אדם שמוכן לעזור לה למרות שאין לה אמצעים כלכליים", סיפר עו"ד וינד.

מספר דקות לאחר פרסום הידיעה, בתיווכו של דובר צה"ל למגזר החרדי, חזקי שכטר, עורכת הדין כלילה גילברט - לנדאו אשר מתמחה בנושא מזונות ומשפחה הביעה את רצונה לקבל את התיק הנ"ל ולעזור לאישה הגרושה ביעוץ משפטי מקצועי ללא תשלום כמובן, זאת לעילוי נשמתו של עו"ד בישיץ ז"ל.

עורכת הדין כלילה גילברט - לנדאו מספרת בשיחה ל"כיכר השבת" כי מיד ששמעה על המקרה ביקשה להפנות אליה את האישה ולסייע לה בהתנדבות.

"נוצר כבר קשר בינינו וברוך השם אני שמחה לעזור ביעוץ משפטי", היא מספרת בהתרגשות.

תיעוד מחריד: כך עו"ד אלקנה בישיץ נהרג (מצלמות אבטחה)

כפי שדווח מוקדם יותר ב"כיכר השבת", סמוך לשעה 09:30 בבוקר התקבל דיווח על רוכב אופנוע שנפגע ממשאית בכביש 443, ממחסום מכבים לכיוון ירושלים. חובשים ופראמדיקים של איחוד הצלה ומד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה בסופן נאלצו לקבוע את מותו.

ניסן כהן, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה, סיפר כי "תוך כדי נסיעה נתקלתי ברוכב האופנוע ששכב לצד משאית סמיטריילר כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. עצרתי בצד הדרך וירדתי להגיש לו סיוע רפואי ראשוני תוך כדי שהצטרפו אלי צוותי רפואה של צה"ל מהמחסום הסמוך ומתנדבים נוספים של איחוד הצלה שהיו בסמיכות למקום. ביצענו ברוכב האופנוע פעולות החייאה ולאחר מכן למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה".

פראמדיק מד"א עליאן שריף סיפר כי "מדובר בתאונה קשה, רוכב האופנוע, גבר כבן 45, שכב בסמוך למשאית כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. בסיוע כוח רפואה של צה"ל הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר