אשליית לייקים

להפוך לאושייה, ברגע: המכונות שיביאו לכם לייקים

אם לא קוראים לכם מלך זילברשלג, כנראה כבר שברתם את הראש לא פעם בניסיון למצוא את הנוסחה שתביא לכם מאות לייקים לפוסטים שלכם ברשתות החברתיות. לרוסים יש פתרון חדש: מכונות אוטומטיות לחלוקת לייקים (ברשת)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: מתוך יוטיוב)

בשנים האחרונות, נכנסו לרשתות החברתיות לא מעט גולשים חרדים, חלקם הפכו לאושיות רשת ואלימלך זילברשלג אף הפך למלך הבלתי מעורער של התאגיד - בעיקר בזכות אותן רשתות. אבל לא כולם מלך זילברשלג, ורבים מנסים לפצח את הנוסחה שתביא להם מאות לייקים לפוסטים שהם מפרסמים ברחבי הרשת מידי יום.

מכונות חדשות שהוצבו ברחבי מוסקבה בתקופה האחרונה, מאפשרות לצעירים לזכות במאות לייקים תוך רגעים ספורים, גם אם הפוסטים שלהם לא שנונים במיוחד, או שהתמונות שהם מעלים הינן באיכות זוועתית במיוחד. אז נכון, הלייקים הללו מגיעים מחשבונות פיקטיביים, אולם בעולם הפייק ניוז, למי איכפת.

המכונות הרוסיות מאפשרות לגולשים להוסיף מאה לייקים לתמונה באינסטגרם - תמורת תשלום של דולר אחד. במקביל, תמורת 2 דולר, תוכלו לקבל מאה עוקבים חדשים לחשבון.

המכונות החדשות הללו כבר הוצבו בכמה ערים בעולם, אולם קשה להאמין שהשימוש בהם יצבור תאוצה, בעיקר בגלל שמדובר באשליית לייקים, ולא באינטראקציות אמיתיות.

(מקור)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר