ברקע הספר החדש

פאנל בערוץ 2: הרבי, כפי שלא הכרתם. צפו

בין דפיו של "ברגע האמת", הספר שחושף את מתווה הקשרים הסודיים שארג הרבי מליובאוויטש עם בכירי הנהגת המדינה, נפרסים המהלכים הביטחוניים הרגישים שהרבי היה מעורב בהם מקום מושבו בברוקלין. צפו (ברנז'ה)

החשיפות של 'ברגע האמת' (צילום: מתוך רשת, ערוץ 2)

בספר 'ברגע האמת', ספר תיעודי ראשון מסוגו, נחשפת מערכת הקשרים המיוחדת שקיים הרבי מליובאוויטש עם בכירי מנהיגי המדינה לאורך שנות חייו. מראיון שהעניק לערוץ 2 העיתונאי יוסי אליטוב שחיבר את הספר עם עמיתיו אריה ארליך ושלום ירושלמי, ניתן ללמוד עוד על תוכנו המרתק.

מתברר, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי, שופט בית המשפט העליון שפרש לאחרונה אליקים רובינשטיין, ראש משלחת משרד הביטחון בארה"ב לשעבר יוסי צ'חנובר ועוד אישי מפתח בעבר ובהווה, חשפו בפני העיתונאים את עומק המעורבות והאכפתיות של הרבי לצרכיה הביטחוניים והמדיניים של ישראל ולעתיד העם היהודי בעולם משתנה ורווי אתגרים.

כך גם מנחם בגין פתח את ביקורו הראשון בארצות הברית, לאחר שנבחר לראשות ממשלת ישראל, בחדרו של הרבי מליובאוויטש, ואריאל שרון כאלוף בצה"ל הופתע מניתוחיו בנושאים צבאיים דוגמת "קו בר-לב" ואיום הטילים הסובייטיים במצרים.

ולא רק מימין: גם יצחק רבין ושמעון פרס נועדו איתו לשיחות מעמיקות בסוגיות אסטרטגיות וביטחוניות, וראש אמ"ן האלוף אהרון יריב התכתב עמו בשפת קודים שעסקה בפעולות חשאיות של צה"ל.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר